AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Er det noe av dere som har vært på Aitutaki? Å finne fly fra Oslo til Aitutaki var ikke mulig. Jeg kunne virkelig tenkt meg en tur dit, men skulle gjerne hørt litt mer om stedet, maten, evt flyruter for å komme dit. Anonymkode: 3ae9e...37a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 On 7/24/2019 at 2:51 PM, AnonymBruker said: Er det noe av dere som har vært på Aitutaki? Å finne fly fra Oslo til Aitutaki var ikke mulig. Jeg kunne virkelig tenkt meg en tur dit, men skulle gjerne hørt litt mer om stedet, maten, evt flyruter for å komme dit. Anonymkode: 3ae9e...37a Jeg har vært på Cook øyene, det er virkelig storslått. Jeg fløy fra Oslo til Cook øyene, og når jeg hadde kommet dit fortsatte jeg like godt rundt hele kloden. Følg denne linken https://bookandfly.staralliance.com/en/bookandfly/rtw?utm_source=SWEB&utm_medium=BnFStartnew Jeg gjorde noe av det samme og jeg betalte mellom 30.000 til 40.000 for og fly hele jorda rundt. Det er fullt mulig, jeg sjekket for deg, og hvis du legger inn 9 stop så vil det koste deg 34,931.00 NOK. Anonymkode: 3b29a...5a2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 Fijireiser. No kan hjelpe deg 😁 man reiser til en øy først og videre til den andre øya. Jeg har hatt så lyst til å dra dit, men dyrt.. Anonymkode: d36f4...ecd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå