Gå til innhold

Blowjob hver dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte er det vanlig å gi en blowjob til samboer?  

Har en kollega som sa at hun aldri gidder å suge mannen sin.

Jeg gir samboeren en blowjob hver morgen, men følte ikke for å si det høyt når vi snakket om det på jobb, virket som om blowjob var noe ekkelt for de andre. Skal sies at de er litt gamle.

Anonymkode: e8a71...d9e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Poeng til deg for å ikke si det høyt på jobb. Husk at når noen sitter og bretter ut om sexlivet sitt er det nesten alltid én eller flere andre som krymper i stolen og tilbringer ettermiddagen på finn.no/jobb

Tilbake til topic. Tipper at jeg gir samboeren en ren blowjob to ganger i uka i snitt, og to-tre ganger til som forspill/underveis i sex.

Anonymkode: 93710...fa6

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det hver gang vi har sex. Kan altså variere veldig, alt fra 3 ganger om dagen til 3 ganger i uka.

Anonymkode: 38764...d5c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir samboeren en blowjob hver morgen, men følte ikke for å si det høyt når vi snakket om det på jobb, virket som om blowjob var noe ekkelt for de andre. Skal sies at de er litt gamle.

En av morgenrutinene?😊

Anonymkode: d62e6...1b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For å klargjøre, en blowjob er når man suger til orgasme (blow). Å suge litt som foreplay er ikke en blowjob

Anonymkode: 75951...30e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Anna Anka?

Anonymkode: 2ceb1...f4d

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Næmmen hælledussan for en dyktig og flink liten konemor du er Ts. 

Virkelig flink flink flink pike 👏👏👏

Hva gjør samboeren for deg hver morgen? 

Anonymkode: 507cc...e4a

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååååh! Så tøffe vi er når vi sitter på www og hater 🤣

Anonymkode: c0f75...a6a

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må være så ufattelig kjipt å leve sammen med deg. 

Anonymkode: d3856...500

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du gir han en blowjob hver eneste morgen, får du sex om kvelden du da? Tror definitivt ikke det er vanlig å gi en blowjob hver eneste dag. Mannen min vil helst at jeg suger han som forspill, så har vi samleie etterpå. Gir han blowjobs når jeg har mensen og en gang i blant ellers. 

Anonymkode: 187c2...5f8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du har en ufattelig heldig mann! Vet han hvor heldig han er? Ren blowjob får jeg aldri. Litt småsutting en gang i blant når vi har sex. Og så har vi bare sex en gang i blant også...

Du er en gave til mannen!

Anonymkode: 7376f...a40

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min får en blowjob en sjelden gang. Jeg suger ofte, men sjeldent han blir sugd til han kommer. Dersom han hadde fått den skikkelig stiv igjen etter 30 min, kunne jeg gjort det oftere. 

Anonymkode: 49610...23c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du gir han en blowjob hver eneste morgen, får du sex om kvelden du da? Tror definitivt ikke det er vanlig å gi en blowjob hver eneste dag. Mannen min vil helst at jeg suger han som forspill, så har vi samleie etterpå. Gir han blowjobs når jeg har mensen og en gang i blant ellers. 

Anonymkode: 187c2...5f8

Husk at menns kapasitet og behov varierer fra mann til mann. En med nivå 35 kan ha 5 ganger høyere verdier enn en med nivå 7. Selv om begge ligger i ytterste del av normalfordelingen, så vil en kvinne merke raskt hvis hun er for pågående. Er han MANN så vil hun få beskjed hvis hun ikke er det nok. KVINNER, gi beskjed hvis du selv ikke er HAPPY.

Som menn er og kvinner ulike. Det er derfor lurt å prøve seg frem til en finner sin match. TS kan nok ha gjort det. Vi andre kan ikke mene for mye om TS sitt sexliv. Nyt heller eget sexliv, og gjør ditt beste. Da fortjener du det samme tilbake.

23/18 over og ut.

Anonymkode: 34525...202

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min får en blowjob en sjelden gang. Jeg suger ofte, men sjeldent han blir sugd til han kommer. Dersom han hadde fått den skikkelig stiv igjen etter 30 min, kunne jeg gjort det oftere. 

I dette tilfellet forteller du oss egentlig at du prioriterer på en slik måte at du faktisk slipper unna.

På KG vil du treffe på ulike tolkninger av ditt innlegg, men du fikk nå min.

Hvis det er slik du forholder deg til din mann så er det jo egentlig litt trist. 

23/18 over og ut.

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han drar vel på jobb slik at de kan betale avdragene på den lille søte konebilen hennes.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dette tilfellet forteller du oss egentlig at du prioriterer på en slik måte at du faktisk slipper unna.

Hvis det er slik du forholder deg til din mann så er det jo egentlig litt trist. 

23/18 over og ut.

Nei, jeg prioriterer på en slik måte at jeg er garantert sex. Som sagt, hadde han klart å bli stiv igjen etter 30 min, hadde jeg fullført mye oftere. 

Og for ordensskuld. Jeg er klarover at dei aller fleste menn klarer å få den opp, men den blir ikke like stiv og stor igjen. Det har ingen mann klart etter at jeg og se partnerene mine bikket 18, og den er halvfeit er den ikke like god. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes det verste her er at dere faktisk delte så intime ting på jobb.

Anonymkode: eec33...4cc

• Liker 8
Skrevet

titt for tatt - jeg får og jeg gir :lol: og jeg ville aldri snakket om det på jobb..

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

23/18 over og ut.

Jeg leste forresten innlegget mitt en gang til, og min tolkning av ditt svar er at du ville tolke det i verste mening ;) men du er vel bare en av "dem" her på kvinneguiden ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med ekssamboer ble det vel noen ganger i uken. Fikk hjem en mann med godt humør, som gjerne tok desserten før middagen ;) 

Anonymkode: 32746...de9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...