Gå til innhold

Alltid alene på stranda

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alltid alene på stranda. Går dere alene på stranda? Hvor ligger dere da? Oppi alle andre? Der barnefamiliene er? Der ungdommene er? Litt utenfor alle? Eller helt alene? Det siste er vell umulig hvis man ikke har egen badeplass.

Jeg synes det er så ekkelt å ligge å sole meg og å bade alene. Føler alle titter på meg. Jeg ser at det er veldig sjelden af folk er alene på stranda og derfor er det så ekkelt å være alene. Jeg pleier å bytte på hvor jeg er fordi er redd noen skal kjenne meg igjen siden jeg alltid er alene og redd for hva andre da skal tenke om meg.

Jeg bet heller ikke hvor jeg skal feste blikket når jeg reiser meg fordi jeg har ingen å se på siden jeg er alene. Hvis jeg ser på vannet så er det plutselig noen som titter veldig på meg fordi de tror jeg ser på dem. Det er ekkelt å være alene. Ingen å snakke med heller.

Anonymkode: 0a227...ce9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss slitne mødre, tror jeg jeg kan si: Om vi tenker noe, er det at du er skikkelig heldig. Ser luksus ut å gå alene på stranden.

På stranden er folk flest mest opptatt av seg selv. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til problemet. Et tips er å lese i bok eller et blad, da virker du opptatt.  Skal du gå å bade se rett frem på havet selv om noen ser på deg.

Prøver å legge meg så avsides som mulig.  Ofte har jeg plassert meg i nærheten til andre par. Store vennegrupper og barnefamilier har jeg holdt meg unna.

Ingen som tenker rart om deg at du er alene på stranda. Jeg tror folk har andre bekymringer 😀

Anonymkode: 525dd...5aa

AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en strand uten så mye mennesker :)

Anonymkode: d6d5c...349

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er mange mennesker overalt her jeg bor på det sentrale Østlandet.

Pleier å lese i blader men blir så sliten av å lese i timesvis også. Prøver å legge meg ned og å lukke øynene da. Men så må jeg ut i vannet og å bade og da føler jeg at alle ser på meg. Prøver å se på vannet slik en her skrev.

AnonymBruker
Skrevet

Om om jeg er alene så legger jeg meg på et svaberg, hører lydbok og koser meg.

Anonymkode: 821fd...ff1

AnonymBruker
Skrevet

Les, hør lydbok, slapp av. 

Når du skal ut i vannet ser du der du skal gå :)

Husk at folk tenker veldig på seg selv på stranden :)

Anonymkode: 31954...51a

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere her som også er alene på stranda? Hvordan føler du det er?

Skrevet

Jeg går gjerne alene på stranda og synes det er helt fint. Jeg har med meg bok eller blad, litt å spise og drikke og nyter alenetiden max. Når jeg går sammen med andre legger jeg aldri merke til om noen er alene eller om de er sammen med andre, og det tror jeg ingen andre gjør heller. Og om de skulle gjøre det - hva så? Det jeg synes er vanskeligst er om noe skulle skje med tingene mine mens jeg er ute i vannet og bader. Jeg ser alltid an de som er rundt meg om jeg tror jeg kan stole på dem eller om de virker som noen som kan finne på å stjele ting. 

AnonymBruker
Skrevet

Må du feste blikket et spesielt sted? Kan du ikke bare se litt rundt forbi?

Anonymkode: 64bc7...e23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres sykt digg ut å gå på stranda alene med ei bok, spise en is, bade..

Hilsen småbarnsmor..

Anonymkode: e0327...bee

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alltid alene på stranda. Går dere alene på stranda? Hvor ligger dere da? Oppi alle andre? Der barnefamiliene er? Der ungdommene er? Litt utenfor alle? Eller helt alene? Det siste er vell umulig hvis man ikke har egen badeplass.

Jeg synes det er så ekkelt å ligge å sole meg og å bade alene. Føler alle titter på meg. Jeg ser at det er veldig sjelden af folk er alene på stranda og derfor er det så ekkelt å være alene. Jeg pleier å bytte på hvor jeg er fordi er redd noen skal kjenne meg igjen siden jeg alltid er alene og redd for hva andre da skal tenke om meg.

Jeg bet heller ikke hvor jeg skal feste blikket når jeg reiser meg fordi jeg har ingen å se på siden jeg er alene. Hvis jeg ser på vannet så er det plutselig noen som titter veldig på meg fordi de tror jeg ser på dem. Det er ekkelt å være alene. Ingen å snakke med heller.

Blir litt mer selvsikker så bli livet, slutt å tenk på hva andre synes om deg. Dette handler kun om usikkerhet.

Anonymkode: 2264d...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...