Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Baby er lei av babylekene sine, rangler og bamser og aktivitetsbamser osv. Hvilke leker syns deres minier er gøy når de kan åle/krabbe/reise seg opp etter ting osv? 

Anonymkode: 05dfa...ee8

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en leke som ruller bortover gulvet og spiller musikk. Den liker hun godt. Ellers er det egentlig alt annet enn leker som er gøy for tiden, for eksempel: en sokk, en tom Pepsi max-flaske, stolben, rusk under sofaen etc. 

Anonymkode: 99699...76b

Skrevet

Min liker stort sett alt som ikke er leker: lokk, sleiver, plastbokser, flasker, fjernkontroller osv. Det eneste han leker med av alle lekene sine er en stor lekebil med plastklosser og hull på taket han kan putte klossene inni. I tillegg har han et lekekjøkken fra IKEA som han leker mye med, der har han kasseroller, sleiver og diverse lekemat. Der står han flere timer om dagen og leker. Han er 9 måneder gammel nå og har brukt det i over en måned allerede. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en leke som ruller bortover gulvet og spiller musikk. Den liker hun godt. Ellers er det egentlig alt annet enn leker som er gøy for tiden, for eksempel: en sokk, en tom Pepsi max-flaske, stolben, rusk under sofaen etc. 

Anonymkode: 99699...76b

Er jo egentlig det hun her også liker best, tomflasker og rusk 😅 Men håper leker vil bli litt interessant igjen etterhvert, om de er spennende nok...

27 minutter siden, l86 skrev:

Min liker stort sett alt som ikke er leker: lokk, sleiver, plastbokser, flasker, fjernkontroller osv. Det eneste han leker med av alle lekene sine er en stor lekebil med plastklosser og hull på taket han kan putte klossene inni. I tillegg har han et lekekjøkken fra IKEA som han leker mye med, der har han kasseroller, sleiver og diverse lekemat. Der står han flere timer om dagen og leker. Han er 9 måneder gammel nå og har brukt det i over en måned allerede. 

Puttekasser, eller hva det heter, tror jeg vil bli en stor hit. Ellers var jeg inne på tanken om å kjøpe litt "kjøkkenleker" til henne!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var alt annet enn leker her også lenge, favoritten var en en tom plastboks som hun kunne putte andre ting oppi. Av leker har et bord med diverse saker man kan trykke og snurre på, og som lager lyd og spiller musikk, vært populært helt siden hun lærte å stå. Og hun liker det fortsatt nå ved 14 mnd. 

Interessen for leker kom tilbake rundt ettårsalderen, men kjøkkenskuffen (og skittentøyskurven...) er fremdeles stor stas. 

Anonymkode: 0d879...e57

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var alt annet enn leker her også lenge, favoritten var en en tom plastboks som hun kunne putte andre ting oppi. Av leker har et bord med diverse saker man kan trykke og snurre på, og som lager lyd og spiller musikk, vært populært helt siden hun lærte å stå. Og hun liker det fortsatt nå ved 14 mnd. 

Interessen for leker kom tilbake rundt ettårsalderen, men kjøkkenskuffen (og skittentøyskurven...) er fremdeles stor stas. 

Anonymkode: 0d879...e57

Nettopp et slikt bord har jeg tenkt på, så det var godt å høre at det var en slager for noen! 

Skrevet

Ved 6 mnd var alt med mat gøy (klemmeposer, smakenett osv), xylofon, marakas, tamburin, puttekasse/esker med ting oppi (Hun brukte ikke hullene, men elsket å åpne/lukke og ta ting i/ut). 

Litt seinere (9 mnd) var likte hun fortsatt instrumentene og puttekasse i tillegg til gyngehest, bil (å sitte på), gåvogn/lav stol å gå med, draleker, puslespill og huske. 

Skrevet

Favorittleka her om dagen er ei tomflaske som jeg har fylt med litt vann og lagt noen perler opp i. Ellers enn det har hun en leketelefon hun leker mye med som lager lyd, og ei hoppeku hun pleier å sitte på gulvet og prate med 😅 snart åtte måneder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...