AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Blir kvalm av tanken, har hatt sex før aldri fått orgasm og aldri likt det. Har vært bare masse press på det av venner hadde det ikke vært for det hadde jeg fortsatt vært jomfru. Betyr det at jeg er asexuel? Blir ikke tiltrukket av noen er veldig få jeg syns er kjekke eller finne og hvis jeg syns det, tenker jeg ikke på det sex bare at de er finne å se på🤔🤔 Anonymkode: 7f970...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 Hvor gammel er du? Anonymkode: 46d08...28f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 Det er litt tid ennå å finne ut av om du er asexuel. Det kan hende at grunnen til at du ikke liker sex er feil opplevelser eller feil personer. Det at du ikke finner noen atraktiv kan være pga at du er kresen. Men om du finner ut av at du er asexuel så slipper du i hvertfall desperat jakt om 10 år 😂 Nytt sommer! Ikke tenk for mye:) Klem. Anonymkode: b041b...877 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #6 Skrevet 24. juli 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er litt tid ennå å finne ut av om du er asexuel. Det kan hende at grunnen til at du ikke liker sex er feil opplevelser eller feil personer. Det at du ikke finner noen atraktiv kan være pga at du er kresen. Men om du finner ut av at du er asexuel så slipper du i hvertfall desperat jakt om 10 år 😂 Nytt sommer! Ikke tenk for mye:) Klem. Anonymkode: b041b...877 Åå, takk for svar... ha en fin sommer ! Anonymkode: 7f970...cf5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #7 Skrevet 24. juli 2019 Jeg hadde samme problemet da jeg var 18. Nå er jeg forøvrig 23. Jeg hadde kjæreste og ble kvalm av tanken på å ligge med han. Det var ille, og ble ikke en god opplevelse. Trodde også jeg kanskje var aseksuell, men så møtte jeg en annen type som jeg synes var myeee kjekkere og jeg ble dødsforelsket i. Da gikk jeg åtte måneder i møte hvor jeg ikke kunne få nok av sex med han. Så nei, jeg var visst ikke aseksuell likevel. Etter de åtte månedene dabbet sexlysten av igjen, og nå når det er slutt mellom oss har jeg ingen problemer med at det har gått nesten et år siden jeg hadde sex sist. Jeg tror (og håper) at hvis jeg finner riktig type og forelsker meg igjen vil sexlysten stige igjen. Men selvfølgelig kan DU faktisk være aseksuell, og da vil jo opplevelsen din bli en helt annen enn min. For meg måtte jeg i allefall bare vente på å finne en som jeg virkelig falt for for å ville ha sex. Og det er en av grunnene til at jeg ikke ligger rundt. Da blir sex bare en dårlig opplevelse for meg. Anonymkode: 9ecd1...0c8 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #8 Skrevet 24. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir kvalm av tanken, har hatt sex før aldri fått orgasm og aldri likt det. Har vært bare masse press på det av venner hadde det ikke vært for det hadde jeg fortsatt vært jomfru. Betyr det at jeg er asexuel? Blir ikke tiltrukket av noen er veldig få jeg syns er kjekke eller finne og hvis jeg syns det, tenker jeg ikke på det sex bare at de er finne å se på🤔🤔 Anonymkode: 7f970...cf5 Er det slik at det er kun sex med andre du finner ekkelt, eller gjelder det også onani/hyrdestund på egenhånd? Anonymkode: 635d2...901
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #9 Skrevet 24. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde samme problemet da jeg var 18. Nå er jeg forøvrig 23. Jeg hadde kjæreste og ble kvalm av tanken på å ligge med han. Det var ille, og ble ikke en god opplevelse. Trodde også jeg kanskje var aseksuell, men så møtte jeg en annen type som jeg synes var myeee kjekkere og jeg ble dødsforelsket i. Da gikk jeg åtte måneder i møte hvor jeg ikke kunne få nok av sex med han. Så nei, jeg var visst ikke aseksuell likevel. Etter de åtte månedene dabbet sexlysten av igjen, og nå når det er slutt mellom oss har jeg ingen problemer med at det har gått nesten et år siden jeg hadde sex sist. Jeg tror (og håper) at hvis jeg finner riktig type og forelsker meg igjen vil sexlysten stige igjen. Men selvfølgelig kan DU faktisk være aseksuell, og da vil jo opplevelsen din bli en helt annen enn min. For meg måtte jeg i allefall bare vente på å finne en som jeg virkelig falt for for å ville ha sex. Og det er en av grunnene til at jeg ikke ligger rundt. Da blir sex bare en dårlig opplevelse for meg. Anonymkode: 9ecd1...0c8 Samme spørsmål til deg som til TS; er det slik at det er kun sex med andre du finner ekkelt, eller gjelder det også onani/hyrdestund på egenhånd? Anonymkode: 635d2...901
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #11 Skrevet 24. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme spørsmål til deg som til TS; er det slik at det er kun sex med andre du finner ekkelt, eller gjelder det også onani/hyrdestund på egenhånd? Anonymkode: 635d2...901 Hei, jeg er ikke TS men hun andre. Jeg skrev jo egentlig at jeg bare synes det var ekkelt med han første kjæresten min. Han jeg ble sammen med og bodde med etter det hadde jeg jo som sagt høy sexlyst og ikke noe imot å ha sex med lenge. Forøvrig synes jeg ikke sex er ekkelt. Og jeg onanerer i blant, men det er mest fordi jeg kjeder meg. Er sjeldent jeg blir kåt, i alle fall nå som jeg er singel. Tror rett og slett jeg sliter en del med lav sexlyst. Håper det blir bedre etterhvert nå som jeg har sluttet på p-piller. Anonymkode: 9ecd1...0c8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #12 Skrevet 24. juli 2019 Både du og TS er unge. Det kan ta litt tid å finne ut av sin egen seksualitet. Du har jo allerede hatt gode erfaringer. Dvs. at det er alle muligheter for at det kan skje igjen. En måte å holde liv i driftene/finne ut av ting er å onanere ofte. Selv onanerer jeg daglig ( eller runker om man vil, siden jeg er mann). Ikke for å finne ut av noe lenger (har rundet 50), men for at det er godt, og lever i et forhold hvor dama etter hvert har blitt uinteressert i sex Anonymkode: 635d2...901
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #13 Skrevet 27. juli 2019 På 24.7.2019 den 12.30, AnonymBruker skrev: Blir kvalm av tanken, har hatt sex før aldri fått orgasm og aldri likt det. Har vært bare masse press på det av venner hadde det ikke vært for det hadde jeg fortsatt vært jomfru. Betyr det at jeg er asexuel? Blir ikke tiltrukket av noen er veldig få jeg syns er kjekke eller finne og hvis jeg syns det, tenker jeg ikke på det sex bare at de er finne å se på🤔🤔 Anonymkode: 7f970...cf5 Men hvorfor lot du deg presse til sex av "venner" ? De kan ikke være særlig til venner når de presser andre til sex på den måten ! Anonymkode: ccad8...efe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå