Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har studert en bachelorgrad tidligere, som jeg ikke trives med. Har nå kommet inn på nytt studiet hvor jeg føler jeg passer inn og noe for me. Det er er redd for er studielånet, jeg får vondt i magen av det. Kommer til å sitte igjen med ca 600-700 k ettersom om jeg klarer meg. Har også en funksjonsnedsettelse som gjør ting vanskeligere for meg. Jeg har kjøpt leilighet med en bror, heldigvis. Bekymrer meg unødvendig, eller skal jeg bare droppe studie? Da ender jeg trolig på nav og begynner på AAP

Anonymkode: e1442...c05

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har studert en bachelorgrad tidligere, som jeg ikke trives med. Har nå kommet inn på nytt studiet hvor jeg føler jeg passer inn og noe for me. Det er er redd for er studielånet, jeg får vondt i magen av det. Kommer til å sitte igjen med ca 600-700 k ettersom om jeg klarer meg. Har også en funksjonsnedsettelse som gjør ting vanskeligere for meg. Jeg har kjøpt leilighet med en bror, heldigvis. Bekymrer meg unødvendig, eller skal jeg bare droppe studie? Da ender jeg trolig på nav og begynner på AAP

Anonymkode: e1442...c05

Jeg synes svaret gir seg selv. AAP opp mot studielån...hva er det å vurdere?

Kjør på, sier jeg. Studielån er ikke det verste å ha.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Med en utdanning i boks får man ofte høyere lønn som gjør det lettere betale ned studielånet, enn om du gir opp nå og skal ha aap eller ufaglært lønn. 

Anonymkode: 32dbb...855

Skrevet

Kjør på med utdannelsen, studiegjeld er helt normalt - de fleste ligger på 300-700k i studiegjeld. 

Skrevet

Studielånet på 600k er ingenting i dagens markedet, spesielt hvis du har bolig fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...