AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Kom inn på 2. valget på master ved NTNU. Takket ja, men takket også ja til venteliste på førstevalget, var nummer 25 på venteliste på et studie med 30 plasser, så tenkte at jeg ikke kom til å komme inn. Men i går fikk jeg mail om at jeg kom inn på førstevalget likevel, og nå tenker jeg egentlig at jeg har mest lyst til å gå andrevalget mitt, kan jeg det? Jeg får ikke til å endre svaret mitt på søknadsweb. Kan jeg sende mail til skolen? Anonymkode: 7d3bd...ca8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Ja, du kan ombestemme deg, bare send mail. Anonymkode: f2a86...8c6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 Jeg tror det er sånn at andrevalget faller bort når man får tilbud om studie med høyere prioritet på lista. Så tror dessverre ikke du får gjort så mye med det... Bare for nysgjerrighets skyld: var det folkehelse du fikk svar på i går? Jeg stod på 24. plass på ventelista og kom inn i går. Med 30 plasser skjønner jeg ikke at det er mulig egentlig 🙊 Anonymkode: b659f...170 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Jeg tror det er sånn at andrevalget faller bort når man får tilbud om studie med høyere prioritet på lista. Så tror dessverre ikke du får gjort så mye med det... Bare for nysgjerrighets skyld: var det folkehelse du fikk svar på i går? Jeg stod på 24. plass på ventelista og kom inn i går. Med 30 plasser skjønner jeg ikke at det er mulig egentlig 🙊 Anonymkode: b659f...170 Det stemmer! Trodde aldri jeg skulle få plass. Skal du takke ja? Anonymkode: 7d3bd...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 Jeg trodde heller ikke at jeg skulle komme inn, og jeg hadde egentlig slått meg til ro med det. Men nå synes jeg det er litt vanskelig å vite hva som er lurest😅 Har takket ja foreløpig. Hva tenker du? Er det veldig forskjell mellom masterne du har søkt?:) Anonymkode: b659f...170
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå