Gå til innhold

Fikk "kjeft" av en mor fordi jeg hadde med meg en kopp kaffe inn i heisen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor på hotell og tenkte ta med meg resten av kaffen opp på rommet etter frokost. I heisen sto det et foreldrepar med et barn på 5-6 år ca. Denne moren uttrykte at hun ville jeg skulle ta neste heis i tilfelle noe skulle skje og jeg skulle søle kaffe på barnet.. nå var ikke kaffen glovarm siden den hadde vært i koppen en liten stund. Litt varm var den jo men ja. Er du enig med moren? Var det unødvendig av meg? 

Anonymkode: bf1bd...869

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke enig med den mora! Dersom det søles med kaffen, er det enten fordi heisen raser ukontrollert (da er kaffen den minste bekymringen) eller så er det ungen som beveger seg ukontrollert i heisen. 

Ser ikke problemet! 

Anonymkode: 6d407...a69

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for noen frekke, overbeskyttende foreldre😅😬 Selvfølgelig tar du med deg enkopp kaffe opp på rommet. De kunne tatt neste heis selv om de var så bekymra.

Anonymkode: 69860...638

• Liker 19
Skrevet

Ikke enig med moren. Hun må godta at på hotell er det alle typer gjester,  og hun har ansvar for å passe på sitt barn. 

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ikke bry deg, hun er bare hysterisk.

AnonymBruker
Skrevet

😂 😂 😂 😂 

Hysterisk dame. Må være kjipt å gå rundt og streve så hardt for å kontrollere sine omgivelser.. 

Anonymkode: 20279...93c

• Liker 12
Skrevet

Stakkars menneske, og enda mer stakkars barn!

• Liker 5
Skrevet

Herregud, har alltid med meg kaffe jeg, og sønnen min har da aldri fått kaffen over seg... For ei sprø kjerring😅

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg også opplevd.

Jeg bare gikk inn, lo og ristet på hodet, trykte på min etasje samt dørlukkeren og vipps så var vi i farta mens jeg tenkte på den ungen som sikkert får en jævlig kjip og overbeskyttet oppvekst. 

Anonymkode: 8c2ff...051

• Liker 11
Gjest xfs367
Skrevet

Dette er grunnen til at du alltid må spare på den siste fjerten, og ikke fjerte deg helt tom. For du vet aldri når du trenger en.

Skrevet

jøss, snakker vi overdramatisk? Nei nei nei, det er ikke ugreit å ta med en kopp kaffi - dersom ungen er så uvøren at det er risiko for at den skal komme borti deg så kraftig at kaffien skvulper over bør moren vurdere en annen tilnerming i oppdragelsen..

• Liker 2
Skrevet

Haha er det teiteste jeg har hørt. Dette er en typisk "sy pute under armene på barnet" mor. Hev deg over det 😊

• Liker 3
Skrevet

Haha... det hadde jeg gitt lang F i  

• Liker 1
Skrevet

Det var absolutt ikke unødvendig av deg.

En kan faktisk få brannskader av glovarm kaffe. Men kan ikke fordra sånne som skal kommandere andre for å få fri vei. Foreldrene og barne kunne ha ventet og tatt neste heis. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Typisk kvinnfolk, hysteriske for det meste.

Anonymkode: ac610...ece

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet så dramatisk... hu får putte ungen i en boble å la den bli der til h*n er 40. 

Anonymkode: 5fd14...a65

• Liker 1
Skrevet

Herlighet for noe drama for en kopp kaffe. Den moren virker utrolig overbeskyttende ovenfor barnet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg passer alltid kaffekoppen i tilfelle småbarn blir ville. Men her har hun faktisk ansvaret for at barnet ikke deiser borti kaffen din. Hun var teit.

Anonymkode: 85e44...e38

• Liker 3
Skrevet

Moren får begynne å pakke barnet inn i heldekkende beskyttelsesdrakt.

• Liker 2
Skrevet

Å herregud, for et frekt og hysterisk kvinnemenneske! :hoho: Enkelte småbarnsforeldre, altså, tror hele verden dreier seg om dem og deres lille nuskesnusketuske-prins/prinsesse uten blått blod. :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...