Gjest Maikana Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 Jeg har fått i oppgave å sende en liste med mulige sanger til min venninne som skal gifte seg snart. Er ganske tom for ideer. Det er sangen etter middagen det gjelder, det blir vel brudevalsen det? Uansett, en lettere stressa brud gav meg beskjed om at brudgommen ikke var helt stødig i 'valsinga', for å si det sånn. Så de trenger en sang de kan danse helt rolig til, og som samtidig er romantisk og ikke altfor 'klissete'. Noen som har noen forslag? :-)
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 8. mai 2005 #2 Skrevet 8. mai 2005 Har ikke tips dessverre. Men de bør vel danse "Engelsk vals" som er mye saktere en "Wienervals" .... ihvertfall etter hva jeg har lært etter å ha lest her inne
Lemona Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Hva med valsen fra Gudfaren Den er ikke så klissete.
Gjest Teletubbien Skrevet 8. mai 2005 #4 Skrevet 8. mai 2005 :o - Kan det bli FOR klissete i et bryllup da Vi skal ha "Annie's song" av John Denver.
Gjest Teletubbien Skrevet 8. mai 2005 #5 Skrevet 8. mai 2005 - Forresten, en sang som ikke er klissete og er en sakte vals: Drømmen om Elin - Skyld på nervene - er normalt ikke så tullete
Gjest ny Skrevet 8. mai 2005 #6 Skrevet 8. mai 2005 from this moment ,med....shania twain er nydelig,den skal en synge i kirken og vi skal ha den til brudevals nydelig :oops:
Nuwanda Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 Vi var på danseskurs og danset vals til Leonard Cohens "Take this walz" og den var faktisk ganske lett å danse til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå