AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Nå er jeg så lei av gule flekker på alle hvite klær!! 😫 Er det noen som har erfaring med solkrem til barn og voksne (godkjent av forbrukerrådet) som ikke gir gule flekker? Anonymkode: 8706c...349 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Aldri opplevd, hvilke solkremer bruker du ? Anonymkode: a9367...099 2
Twisted87 Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 Samme her.. tør nesten ikke bruke hvitt tøy og solkrem sammen 😅 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri opplevd, hvilke solkremer bruker du ? Anonymkode: a9367...099 Änglamark og Dermica Kids. Ødelegger klærne 😑. Anonymkode: 8706c...349 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 Jeg lurer på det samme! Har brukt flere merker, men har hittil aldri kommet over en solkrem som ikke setter gule flekker på klær. Løsningen blir å bruke mørke klær, da, men det hadde jo vært fint å slippe å tenke på det. Anonymkode: 79f3e...cad 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #6 Skrevet 24. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på det samme! Har brukt flere merker, men har hittil aldri kommet over en solkrem som ikke setter gule flekker på klær. Løsningen blir å bruke mørke klær, da, men det hadde jo vært fint å slippe å tenke på det. Anonymkode: 79f3e...cad Nivea sin solkrem blir man ikke gul av, men den er ikke godkjent av forbrukerrådet når det kommer til hormonforstyrrende stoffer o.l. 🤦🏼♀️ Håper vi får noen tips her da! 😅 TS Anonymkode: 8706c...349
Nuttery Skrevet 24. juli 2019 #7 Skrevet 24. juli 2019 Jeg har brukt Cosmica solkrem i år og har fått flere plagg ødelagt. De er gule hele gjengen. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #8 Skrevet 24. juli 2019 Samme her, Cosmica ødela flere plagg:-( Anonymkode: 290fe...ec9 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #10 Skrevet 24. juni 2020 Vi har sverget til La roche possay athelios gel for barn i flere år. Men jeg ser den heller ikke anbefales av forbrukerrådet. Den gir hvertfall ikke gule flekker, og er lett å påføre og sitter godt også ved bading. Anonymkode: ccc14...2ad 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #11 Skrevet 24. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har sverget til La roche possay athelios gel for barn i flere år. Men jeg ser den heller ikke anbefales av forbrukerrådet. Den gir hvertfall ikke gule flekker, og er lett å påføre og sitter godt også ved bading. Anonymkode: ccc14...2ad https://www.best-i-test.nu/solkrem-for-barn Den kom veldig godt ut her, men der tester de jo ikke for innhold, men mer funksjon. (Og oppdager det samme som vi oppdaget.) Anonymkode: ccc14...2ad
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #12 Skrevet 25. juni 2020 Jeg har brukt Cliniderm i mange år, men denne sommeren la jeg merke til at den også etterlater gule flekker. 😬☹️ Spør jeg på apoteket så sier de « åhh, det var rart». 🙄🙄 Anonymkode: c3d80...f0f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #13 Skrevet 25. juni 2020 På 24.7.2019 den 10.51, AnonymBruker skrev: Nivea sin solkrem blir man ikke gul av, men den er ikke godkjent av forbrukerrådet når det kommer til hormonforstyrrende stoffer o.l. 🤦🏼♀️ Håper vi får noen tips her da! 😅 TS Anonymkode: 8706c...349 Å unngå stoffer med hormon er vanskelig, da de fleste hudprodukter med hormoner er gode. De bruker ingredienser som har vært brukt lenge og ikke forårsaket allergiske reaksjoner, men etter at noen av produsentene gikk over til å bruke ingredienser som ikke har vært lenge på markedet og ikke like sikre, førte det til en eksplosjon av allergiske reaksjoner. Når det gjelder slik ting som dette, stoler jeg på fagpersonell og forskning, og ikke forbrukerrådet - som har fått kritikk av å spre propaganda om hormonhermere. Anonymkode: e7b19...70a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #14 Skrevet 25. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å unngå stoffer med hormon er vanskelig, da de fleste hudprodukter med hormoner er gode. De bruker ingredienser som har vært brukt lenge og ikke forårsaket allergiske reaksjoner, men etter at noen av produsentene gikk over til å bruke ingredienser som ikke har vært lenge på markedet og ikke like sikre, førte det til en eksplosjon av allergiske reaksjoner. Når det gjelder slik ting som dette, stoler jeg på fagpersonell og forskning, og ikke forbrukerrådet - som har fått kritikk for å spre propaganda om hormonhermere. Anonymkode: e7b19...70a Anonymkode: e7b19...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå