AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Jeg vet ikke helt hva jeg vil jobbe som, så jeg trenger litt hjelp! Har lett igjennom nettsiden utdanning.no og finner ingenting! Å jobbe som etterforsker tok øyet mitt i noen sekunder, men jeg er ikke inntressert i å gå igjennom papirer. Jeg trenger en jobb som enten har dyr eller action i seg. Noe annerledes hver dag. Ikke bare sitte og lese igjennom papirer hvis dere skjønner hva jeg mener. Den må også ha godt betalt, og holde seg nærme der jeg bor (ikke pilot for eksempel!). -C Anonymkode: 09292...e05
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Å jobbe med dyr og samtidig få godt betalt tror jeg du skal se langt etter. Se etter jobber som har den arbeidsgiver dagen du er ute etter. Ønsker du ikke kontorjobber unngår du yrker som er slik. Men, vær klar over at det ikke finnes veldig mange yrker som har action i hverdagen. De fleste yrker blir rutine etterhvert. Anonymkode: 9f695...bf7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 Ambulansesjåfør? Men de tjener ikke så godt. Anonymkode: 57ea3...e5e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 Veterinær i dyreparken hadde sikkert vært spennende for deg, men er nok ikke lett å få jobb der da 🤔 Anonymkode: 3434f...3e6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 hva med dyrepleier? Det er en tre årig bachelor. Du blir sikkert ikke rik av det, men er jo en helt normalt god lønn. Anonymkode: 01bc8...2f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå