Gå til innhold

Fatter ikke behovet for silikon/innlegg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette virkelig et problem? Ville vært helt ok for meg, og definitivt bedre enn å forstørre 😑😑

Mann

Screenshot_2019-07-24-01-56-04-539_com.google.android.youtube_1.png

Anonymkode: d2230...6e7

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Naturlig er bra. 

Anonymkode: 08e0c...fa5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Naturlig er bra. 

Anonymkode: 08e0c...fa5

Ja, absolutt å foretrekke. Disse ser ganske fine ut imo. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan godt forstå behovet for innlegg, hvis man er tilnærmet flat. Det synes jeg ikke er merkelig i det hele tatt. De aller fleste kvinner gjør ikke dette for dere menn, slik dere later til å tro, men for sitt eget velvære.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Man bestemmer over sin egen kropp og tar silikon hvis man vil!

Anonymkode: bb266...2b6

• Liker 8
Gjest Familytree
Skrevet

Hmmmm kvinner gjør det for å føle seg bedre. Personlig, som mann, ser jeg ikke behovet. Men jeg er ikke i den kvinnens kropp, kanskje føler hun det nødvendig. Different points of view!😊

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg kan godt forstå behovet for innlegg, hvis man er tilnærmet flat. Det synes jeg ikke er merkelig i det hele tatt. De aller fleste kvinner gjør ikke dette for dere menn, slik dere later til å tro, men for sitt eget velvære.

Hvordan stiger "velværet" med silikon om menn synes at uten er helt topp? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun er sammen med en kar btw. Jeg ville blitt så skuffet om jeg var ham. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan stiger "velværet" med silikon om menn synes at uten er helt topp? 

Hva hvis du hadde hatt en micropenis? 🙄 det handler om å føle seg mer feminin og komfortabel i sin egen kropp. Og ha pupper som passer til kroppen sin. Det finnes mange størrelser, og de færreste har svære silikonpupper som du sannsynligvis tenker på, når du hører ordet silikon. 

Anonymkode: d2177...d3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg har en mikropenis og damene digger det, så er jo det helt knall. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg har en mikropenis og damene digger det, så er jo det helt knall. 

Du hadde følt deg bra med det tror du? Du hadde vært selvsikker og følt deg som en skikkelig mann? 🙃

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du hadde følt deg bra med det tror du? Du hadde vært selvsikker og følt deg som en skikkelig mann? 🙃

Jepp :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp :laugh:

Da er nok du noe annet enn alle de som skriver her inne fordi de er usikre på penis størrelsen sin 😂

• Liker 2
Skrevet

Større pupper gjør deg mer intelligent. Bare se på Sophius Elise. Hun tjener millioner, jenter med små pupper tjener under en halv million. 

Se på lena alexandra etter at hun tko ut silikonen, ingen hører på henne lengre.

Større pupper == større inntekt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig med TS, har aldri skjønt dette. Små pupper er da minst like sexy og kvinnelig som store. Greit at kvinner bestemmer sjøl, men hvis de putter inn silikon fordi de tror dette er noe vi menn absolutt liker, vel, da bør de tenke om igjen. Selvsagt finnes noen som har fetisj for store bryst, men disse skal vel ikke styre dette. Jeg vil legge til at tilnærmet flatbrystet er helt flott det også, jeg er helt 100% ærlig om dette hvis noen skulle tvile.. 

Anonymkode: 66c46...165

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke et behov. Silikon er stygt. 

Anonymkode: a0c53...4d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ikke for dere menn, vi tar silikon. Det er for våres egen del. Jeg tok det i 30 årene, og var gift og med 2 barn. Jeg har hatt fantastiske pupper fra jeg var 14 år, etter amming av siste barnet forsvant de helt, jeg prøvde å akseptere det, men fant ut at hvorfor ikke ta silikon, da kan jeg få tilbake puppene jeg savner så fælt. Og jeg tok jo bare for å få den størrelsen jeg hadde. Jeg gjorde dette kun for min egen del. 

Anonymkode: 6601c...810

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er nok du noe annet enn alle de som skriver her inne fordi de er usikre på penis størrelsen sin 😂

Men fakta er jo at mikropenis er negativt. Forutsetningen for at jeg skal være komfortabel med mikropenis er at damene liker det. 

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Dama på bildet har jo helt normale pupper for sin kroppsstørrelse. Slanke kvinner har stort sett små eller medium pupper. Nå som over halve befolkningen er overvektige vokser dermed gjennomsnittskvinnens puppestørrelse, og det er kanskje også med på å gjøre små pupper til noe "unormalt". 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette virkelig et problem? Ville vært helt ok for meg, og definitivt bedre enn å forstørre 😑😑

Mann

Screenshot_2019-07-24-01-56-04-539_com.google.android.youtube_1.png

Hun ser da bra ut. Velproposjonert. Men hva om puppene var fullstendig fraværende? Hva om de var uproporsjonert i forhold til resten av kroppen? Hva om hun har bare en pupp? Skjønner du at noen kan føle behov for å gjøre noe med det? 

Anonymkode: e7ffd...25e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...