AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Jeg er litt i villrede nå... I forrige skoleår tok jeg førsteåret (minus 7,5 p) på en master ved NTNU. Karaktermessig gikk det veldig greit, men det har vært fryktelig mye rot i administreringen av studiet. Jeg begynte egentlig på denne masteren fordi jeg var helt sikker på at den andre jeg ville ta hadde høyere karakterkrav (ble fortalt av «alle» at den krevde a i snitt liksom). Nå er saken at jeg har kommet inn på den masteren jeg egentlig ville ta, etter å ha vært laaangt ned på ventelisten. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, men vurderer å takke ja, for så å prøve å fullføre den første og ta nr 2 på deltid? Men jeg vet virkelig ikke, så tips mottas med takk!🙏🏻 Anonymkode: 443c7...bf2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Jeg skal begynne på min andre master nå. Jeg ble overtalt til å ta en mer "generell" master enn den jeg egentlig hadde lyst på, fordi rådgiver mente at det åpner mange flere muligheter mtp. videre karriere med en generell utdannelse. Men jeg vet jo nå at drømmejobben ligger innenfor feltet til den masteren jeg egentlig ville ta, så nå starter jeg like så godt på den også. Anonymkode: 03f19...fdd
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 Hva vil du jobbe med/hva vil være mest relevant for jobb? Hvis det er master #2, bør du prioritere den. Ikke ta den på deltid. Anonymkode: d24d9...bee 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 Prioriter det du ønsker mest! Og det som har best utsikt til jobb. Anonymkode: e378a...6f8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 Takk for svar alle sammen! Jeg tror muligens jobbmulighetene er mye det samme, bare at nummer to er mer helsefaglig enn nummer en. Jeg synes fagene er veldig interessante på nummer to, og tror en kombinasjon med det jeg har fra før kunne vært fint, samtidig er det jo egentlig litt sånn her i livet at man må velge😅 men igjen, takk for svar!! Anonymkode: 443c7...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå