Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nabo som har unger på 3,5 og 7 år. Alle er hjemme fra ferie og kjeder seg virker det som. Barna leker i hagen, hopper i trampoline, prater høyt osv. Naboen lar dette foregå, iblant blir han sint og snakker til barna sine med høyt stemme/roper til dem, burde jeg gi beskjed at roping til barn ikke er OK? At han burde heller aktivisere dem istedet? De har nettopp vært på ferie. 

En annen nabodama er ute i hagen sin 24/7 og vanner de jævla blomstene eller snekrer ett eller annet.. Inngangspartiet hennes ser ut som en bomba sted med jord, hagesaker osv. 

Så drittlei ferie med naboer. 

Anonymkode: b1520...4d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ungene aktiviserer seg jo. Med lek i hagen og trampoline. Dette må du nesten bare finne deg i når du bor i nærheten av folk.

Anonymkode: 5233b...146

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke skaffe deg noen hobbyer istedenfor å journalføre alt naboene gjør som er feil ifølge deg?

Anonymkode: f2982...82d

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Soulless skrev:

Høres ut som du burde aktivisere deg selv litt. 

Ja, men istedetfor å kjefte og smelle på barna kan han delta i leken deres, spesielt 3 åringen. Han kjefter ikke ofte, men når han gjør det så hører jeg det for å si det sånt, feks ville ikke treåringen bæsje i do, så da tok han å bærte 3 åringen mens han virket sur og gikk inn. Hva med å la barnet bæsje i bleia bare? Eller når han og kona er uenige og prater om random problemer de har. Man må ta hensyn, selv om man bor i rekkehus. De hører ikke et pip fra meg og samboer. 

Ts 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Flytt! :idesmil:

Anonymkode: ce539...2b6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Flytt! :idesmil:

Anonymkode: ce539...2b6

Har ikke råd, ellers hadde jeg gjort det for lengst. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen naboer med et par unger. De bor trangt, ungene er stuet sammen på ett rom, og det er generelt Mye støy. Før bodde det ei dame i den leiligheten, men så kjøpte denne familien den. Skjønner ikke at de får plass der en gang. Så har de så høye stemmer. Innestemme er visst ikke noe de har i sitt vokabular... Må si at de har irritert meg en smule da, man vil jo gjerne slappe av i sitt hjem, uten så mye støy.

Anonymkode: 3924f...9be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men istedetfor å kjefte og smelle på barna kan han delta i leken deres, spesielt 3 åringen. Han kjefter ikke ofte, men når han gjør det så hører jeg det for å si det sånt, feks ville ikke treåringen bæsje i do, så da tok han å bærte 3 åringen mens han virket sur og gikk inn. Hva med å la barnet bæsje i bleia bare? Eller når han og kona er uenige og prater om random problemer de har. Man må ta hensyn, selv om man bor i rekkehus. De hører ikke et pip fra meg og samboer. 

Ts 

Du kan ikke blande deg inn i deres barneoppdragelse. SKAFF DEG EN HOBBY!!!

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke blande deg inn i deres barneoppdragelse. SKAFF DEG EN HOBBY!!!

Har masse hobbyer. Men trenger ro. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har masse hobbyer. Men trenger ro. 

Da får du flytte på landet. 

Anonymkode: 9b186...59b

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da får du flytte på landet. 

Ikke aktuelt. Neste sommer må jeg finne på et eller annet i utlandet så jeg slipper dette. Det tærer på psyken. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har noen naboer med et par unger. De bor trangt, ungene er stuet sammen på ett rom, og det er generelt Mye støy. Før bodde det ei dame i den leiligheten, men så kjøpte denne familien den. Skjønner ikke at de får plass der en gang. Så har de så høye stemmer. Innestemme er visst ikke noe de har i sitt vokabular... Må si at de har irritert meg en smule da, man vil jo gjerne slappe av i sitt hjem, uten så mye støy.

Anonymkode: 3924f...9be

Det er sikkert ikke gøy for dem å bo så trangt heller. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Minst én av naboleilighetene i området jeg bor i har fest hver kveld fra 18-19 til 03-04, med høy musikk. Jeg holder på å bli gal og vurderer sterkt å flytte ut på landet og aldri snakke med mennesker igjen, så føler'n. Selv om det ikke er stort å få gjort med, så er det lov å sutre litt over irriterende naboer i blant.

Forøvrig synes jeg å høre på barn som leker er langt mer sjarmerende og enklere å holde ut, en fulle voksne x)

Anonymkode: e2088...6ab

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

For ett jævla sutrehue du er, TS! Get a life!!!

Anonymkode: ec4c5...b21

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner følelsen Ts. Helt jævli når det aldri kan være ro i borettslaget. Her er det enten trampolinehopping, noen som pusser opp eller noen som klipper gresset. Blir jo til at jeg må sitte inne med alle vinduer lukket. 

Anonymkode: 462b7...b2d

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet

Uff du trenger en bedre sommerferie😅 

AnonymBruker
Skrevet

Synes naboene dine høres ut som supre foreldre. Lar ungene aktivisere seg selv, og sørget for at 3-åringen sluttet med bleie.

Anonymkode: eb175...ed6

• Liker 21
Gjest WhisperingWind
Skrevet
8 timer siden, Soulless skrev:

Høres ut som du burde aktivisere deg selv litt. 

👆🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...