Gå til innhold

Damer, liker dere å få penisbilder/filmer av penis fra sexdaten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det NOT

Anonymkode: 27d0e...31b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å få fittebilder! 

Anonymkode: c7038...eab

AnonymBruker
Skrevet

Er dette et seriøst spørsmål? INGEN på den jord vil ha et slikt bilde, eller en film?! Har du personlige problemer kanskje?

Anonymkode: 32063...be9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

INGEN på den jord vil ha et slikt bilde, eller en film?! Har du personlige problemer kanskje?

Ingen? Kan du dokumentere det? Finner det vanskelig å tro at det ikke finnes ei eneste dame i hele verden som ikke vil ha dickpic. Det finnes syke menn, og det finnes syke kvinner. 

Hvorfor følte du det forresten nødvendig å gå til personangrep på din meningsmotstander? Gjør du det hver gang du er uenig med noen?

Anonymkode: 0d446...18c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare nei, men HELL NO!!!

Dickpics er bare det mest usexy som finnes!

En penis er flott til sin bruk, ellers ser den ut som ei nyfødt rotte...

Anonymkode: a2e5c...123

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får fra min date:D Synes det er kjempedigg:laugh: Men det startet i det små da, så var vel en felles enighet om at dette var ok. Hadde jeg bare fått et bilde av kuken hans sånn ut av det blå så hadde jeg kanskje blitt litt overraska. Delvis fordi det ikke er hans personlighet.

Anonymkode: 86237...571

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

NEI!

Anonymkode: 152b0...02b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dersom avtalt på forhånd: Ok

Hvis ikke: Big NO! 

Anonymkode: ed440...580

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

INGEN på den jord vil ha et slikt bilde, eller en film?! 

Just now, AnonymBruker said:

Jeg får fra min date:D Synes det er kjempedigg:laugh: 

:sjokkert:

• Liker 2
Gjest loveli
Skrevet

Jeg liker det, men bare om penisen er noe å se på. Ikke alle underliv er fotogene. ;)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, loveli said:

Jeg liker det, men bare om penisen er noe å se på. Ikke alle underliv er fotogene. ;)

Hvordan ser en pen penis ut?

Anonymkode: ad00b...a59

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

:sjokkert:

Har fått film også jeg :nigo: Har fremdeles til gode å se en kuk jeg synes var direkte stygg.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Filmer av penis? Tegner du på ansikt og har på den en hatt? Og lager en liten film? :)

Neida, men det er ikke så spennende å se på bilder eller filmer av kun en penis.

Anonymkode: d952f...7f7

Gjest loveli
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser en pen penis ut?

Anonymkode: ad00b...a59

Hm... den er hudfarget og ikke for mørk, har blodårer men ser "glatt" ut, lett bøy oppover, ikke for mye forhud, ikke for stort hode og ganske homogen omkrets på skaftet, stramme og barberte baller, gjerne en del større enn hånden som holder i den slik at man ser den godt.

Har mange kompiser med fotogene peniser og har vært sammen med en del som har fotogene peniser. ;) Det finnes MANGE av dem.

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette et seriøst spørsmål? INGEN på den jord vil ha et slikt bilde, eller en film?! Har du personlige problemer kanskje?

Nå er jeg (Hi) ei dame og liker det 😋

Anonymkode: 27d0e...31b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke er jeg dame, og ikke er det svar på spørsmålet til TS, men det er godt at det i hvert fall finnes noen damer som synes det er ok å se på stoltheten vår. Jeg er hetro med stor H, men synes faktisk det kan være estetisk flott å se en mann med staken til værs. Blir selvfølgelig ikke kåt av det. 

Anonymkode: b59c2...52e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke er jeg dame, og ikke er det svar på spørsmålet til TS, men det er godt at det i hvert fall finnes noen damer som synes det er ok å se på stoltheten vår. Jeg er hetro med stor H, men synes faktisk det kan være estetisk flott å se en mann med staken til værs. Blir selvfølgelig ikke kåt av det. 

Og der var det endelig en mann som tørr å være ærlig også. Ingen er nemlig så opptatte av peniser som menn, homo eller hetro.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å unngå; den er jo ganske fremtredende der den henger eller står, full av sensitive nerver. 😉

AnonymBruker
Skrevet

Venter på bilde av en annen. 

Anonymkode: 9be78...8f7

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å unngå; den er jo ganske fremtredende der den henger eller står, full av sensitive nerver. 😉

Nettopp, det er fordi dere bærer den og er stolt av å bære den,ikke noe galt i det men de aller fleste damer klarer ikke helt å tenke sånn, rett og slett fordi vi ikke har penis. Det er derfor mange heller blir irritert enn imponert når de får dickpics.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...