Gå til innhold

Prinsesse Madeleine, hva er galt med henne?

waco

Anbefalte innlegg

Absolutt ingenting, det er det som er problemet. Hun er så vellykket, så fjern fra min tankegang, så uoppnåelig at det halve kunne vært nok.

For det første, hun er en vaskeekte prinsesse, hun er vakker og bare væremåten hennes gir Waco pirrende fantasier. Hun er en slik jente at når hun ankommer et rom blir det et øyeblikk roligere og samtlige legger merke til hennes vakre vesen. Hun er lys og blond, og henne blå uskyldige øyne utstråler så mye usikkelighet at enhver mann blir fortryllet.

Det andre, selv om hun ikke hadde vært prinsesse hadde hun vært attraktiv.

Det kan man ikke si om visse andre uten at jeg skal nevne navn i fare for å hetse kongehuset vi alle liker så godt.

Vi har alle våre små tankespinnerier i vår hverdag. En drøm synes ukonsist og vakker…. Man aner konturene av noe.

Av hva da?

Vel… når man tenker på denne nydelige svenske prinsessa, som burde innskrives i 1001 natt.. ja da får man lure… hvor går slike drømmer hen?

Det er her galskapen begynner å ta form. Fantasiflukten vil ingen ende ta.. nei… det er plagsomt, når man skritter opp de små trappetrinnene vi kan kalle for stigeveien opp til reinspikka fantasiland.

Det er skummelt når man begynner å tenke. Å tenke på denne svensken, dette ansiktet ikledt både prinsessetiara og utseende på en gang! Slike piker er det få av. Derfor er det så irriterende når drømmer liksom erstattes med virkeligheten… jeg ser det for meg… Waco klemme rundt denne piken av adelig slekt, … og hun legger seg, ned å spør med uskyldighetsrent sinn, snälla killa vil ni …. og jeg hysjer henne….. her skulle jeg ønske tankene kvelte seg selv.. men det gjør de selvsagt ikke =( En historie må bygge seg opp… det som skjedde mellom meg og prinsessa kan jeg dessverre ikke skrive noe om, da det mest sannsynlig hadde blitt sensurert.

Deler slettet. Alle vet hvem du snakker om her, Waco, og dette er ikke hyggelig lesing for dem det gjelder. Dessuten er noe av det injurierende. Man vet aldri hvem som leser disse sidene, så litt sensur får du tåle likevel. Hege (mod.)

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deler ditt syn når det gjelder utseende på prinsesse Madeleine ja Waco....... hun er bare flott å se på :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo det er prisen for å være kongelig... at man har lov til å gjøre narr av dem...

Tror vedkommende det dreier seg om er såpass proffe at dem kan handle et debattinnlegg på internett uten å måtte bli sensuerert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lesbesveis og krumryggende holdninger? Det er jo bare utrykk... mener ikke noe videre med det.... jeg kjenner dem ikke engang har aldri truffet dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, snart kan vi bare snakke om dobørste... til og med se og hør skriver grovere saker enn dette. Og ikke nok med det -de tjener penger på det også. Slapp av litt av da... så vi andre også får lese. Før det er for sent?!

Vær så snill???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de skulle være kontrasten til den svenske prinsessa? To motpoler.... kanskje det bare er en del av en skrivekunst...?

Vet ikke jeg, teksten forsvant jo, nå kan ikke mennesker tolke selv, for du har jo avgjort for dem at det er injurende.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte Madde engang. Lenge siden. Hun var liten. Musefletter og greier. Hun gikk og spiste på iskrem. Hadde fått den av en krøllete østfoldgutt i skidress og slips.

Senere skrev en av norges tynneste bøker.

Ar..are..i et eller annet.

Godt å vite at han prøvde seg et stykke høyere opp en der han havnet...

Sann historie.

Arvika Mai. 1989.

Uansett. Kunne ha vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hege: Jeg har lest innlegget i sin helhet, og jeg synes det var unødvendig å slette det som ble slettet. Mange av dere moderatorer har kanskje blitt litt overivrige på slettinga i det siste?? Noen ganger virker det som at dere gjør det på pur f... unødvendig...

Og angående madde, så trykker ukepressen sterkere saker enn det waco kom med over her (før dere slettet det, vel å merke). De er vant til det!

Derfor uttaler jeg meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Fatter ikke hva en diskusjon om HKM Madeleine har å gjøre på "Seksualitet". Disse pubertetsfantasiene til Waco er vi da godt kjent med......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke tenkt å diskutere Madeleine eller andre vakre kongelige, så jeg beklager at jeg bidrar til å ødelegge tråden din waco.

Men at ukepressen trykker sterkere saker enn dette, har vel ingenting med reglene til KG å gjøre. Når to moderatorer mener det strider mot reglene til KG, så gjør det vel det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Waco, min kjære Waco.

Du er den beste, agrumenterer bra og for satt "problemene" i det rette lyset.

Takk for at du er her.....digger å lese det du skriver..

Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...