AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Jeg forestiller meg at om det hadde skjedd med meg så hadde jeg tatt tilbake veska om jeg kunne og slått tyven med veska, men da hadde han vel blitt forbanna og det hadde sikkert blitt bråk🤣🤔 Anonymkode: 3e5c7...d04
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 Kommer an på hvem og hvordan. Jeg knakk fingrene bakover på ei som tok pannebåndet mitt på toget en gang, og begynte å hive det rundt i vogna. Det lå ved siden av meg i vinduet, og jeg lå og halvsov, da jeg fikk med meg hva som skjedde. De to guttene som så hva jeg gjorde fikk hakeslepp. De hørte knekkelyden i fingrene hennes da jeg tok pannebåndet mitt tilbake. Og at hun ropte «ao». Ble stille i vogna da ja. I ettertid har jeg tenkt at dette var stygt av meg. Jeg burde ikke reagert så sterkt, men jeg var trøtt, sliten, og sur. Ser for meg at jeg kunne planta en knyttneve i ansiktet på en potensiell raner, eller slengt vedkommende i bakken, men det kommer selvfølgelig an på settingen, tid og sted, og om han/hun var av en størrelse jeg. Hadde følt jeg kunne takle. er selv kvinne hvis noen lurer. Anonymkode: 67419...156
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #3 Skrevet 26. juli 2019 På 23.7.2019 den 21.24, AnonymBruker skrev: Jeg forestiller meg at om det hadde skjedd med meg så hadde jeg tatt tilbake veska om jeg kunne og slått tyven med veska, men da hadde han vel blitt forbanna og det hadde sikkert blitt bråk🤣🤔 Anonymkode: 3e5c7...d04 Har alltid med selvforsvarsspray i lomma, hadde spraya han med det og skreket "BRANNNNNN", og løpt (folk kommer fortere om man roper brann, kontra "Ran/voldtekt/hjelp". Anonymkode: 8c273...19d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #4 Skrevet 26. juli 2019 Det har faktisk skjedd meg, da jeg bodde i Irland. En guttegjeng som prøvde å stjele veska mi. Husker jeg reagerte med sinne, slo til han ene i nesa så han begynte å blø også jeg sparka han andre i pikken. De kunne jo drept meg, er så mange sketchy folk der borte. Men jeg tror ikke de forventa at en liten blondine kunne være så hardhendt. Hvis noen prøver seg igjen så ville jeg sparka de i pikken. Anonymkode: 074ed...6cd
KapteinJ Skrevet 27. juli 2019 #6 Skrevet 27. juli 2019 Hvis noen hadde tatt PC-vesken min hadde jeg banket han fra sans og samling. Eventuelt om jeg var i et sivilisert humør bare lagt han i bakken og brukket armen hans. Om det var en dame som stjal den hadde det blitt litt vanskelig, vet ikke helt hva jeg ville gjort da.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #7 Skrevet 27. juli 2019 Hadde reagert med kampsporten som jeg trener i. Anonymkode: 96cbb...f12
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #8 Skrevet 27. juli 2019 Hadde sikkert reagert som da en fyr tok tak i rompa mi. Da tok jeg skikkelig kvelertak på han i ren refleks. Svær fyr, og jeg er 160cm Anonymkode: 00c4b...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå