Gjest Hjeelp Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 Jeg tok nettopp en graviditetstest. Jeg syntes at jeg så en svak strek og skulle vise det til min mann. Da jeg skulle peke, kom jeg borti pinnen (det er testpinner). Streken ble sterkere og sterkere og nå er den helt rød! Jeg skulle hatt mensen for nesten en uke siden. Kan det være at streken ble rød fordi jeg kom borti med fingern?
Gjest Hjeelp Skrevet 8. mai 2005 #2 Skrevet 8. mai 2005 Er det ingen som vet?? Jeg er så nervøs at jeg nesten kaster opp! Og jeg klarer ikke å tisse på nytt ennå så jeg får tatt en ny test! :evil:
Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Det sikreste vil alltid være å ta en ny test, Lykke til!
Gjest Hjeelp Skrevet 8. mai 2005 #4 Skrevet 8. mai 2005 Men vil det bli riktig å ta en ny nå? Hvis jeg drikker mye nå, så blir det kanskje vannet ut? Må jeg vente helt til i morgen tidlig?
Gjest Hjeelp Skrevet 8. mai 2005 #5 Skrevet 8. mai 2005 Nå tok jeg en ny test. Etter å ha drukket litt slik at jeg fikk tisse. Da var streken svaaak. Kan det være at den ble slik fordi jeg har drukket så mye? Ååhh nå maser jeg. Men ble helt satt ut her.
Flowery Skrevet 8. mai 2005 #6 Skrevet 8. mai 2005 Det var meg over her. Den var nok riktig, ja. Reiste til legevakten og tok en test der. Er gravid! Jippi!
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mai 2005 #8 Skrevet 8. mai 2005 Må bare le litt av stersset ditt! Kjenner meg så igjen, fra den gangen jeg sponset ClearBlue.
Flowery Skrevet 8. mai 2005 #9 Skrevet 8. mai 2005 Ja, i dag gikk det med 3 tester + en på legevakten. Men, men, fikk nå svar til slutt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå