AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Husker kameraten til faren min brøt kontakten med han da jeg var barn, fikk grov kjeft av pappa og klar beskjed om at det var min skyld fordi kameraten hans syns jeg var dum og og rar visstnok, og dette skulle han aldri tilgi meg, jeg var vel 9 år. Jeg var bare som jeg var og kan ikke huske jeg hadde gjort noe spesielt eller galt. Dette er et vondt minne, tenk å gi et barn skylden for noe sånt. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 3bd5c...e29
ajarRun Skrevet 23. juli 2019 #2 Skrevet 23. juli 2019 Jeg synes at du burde ta konstruktiv kritikk til deg, og heller prøve å være mindre dum og rar enn å skylle på noen andre. At andre har personlighetsfeil betyr ikke at du ikke bør jobbe med dine. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 Nei det er ikke det. Men dessverre er det slik at barn ofte får skylda for hva foreldrene har gjort. Anonymkode: bfb69...fe8 2
Jojo jojo Skrevet 23. juli 2019 #4 Skrevet 23. juli 2019 Just now, abrasiveRefraction said: Jeg synes at du burde ta konstruktiv kritikk til deg, og heller prøve å være mindre dum og rar enn å skylle på noen andre. At andre har personlighetsfeil betyr ikke at du ikke bør jobbe med dine. Du, man sier ikke til et 9 årig barn at det er deres feil at faren mistet venner. 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #5 Skrevet 23. juli 2019 1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg synes at du burde ta konstruktiv kritikk til deg, og heller prøve å være mindre dum og rar enn å skylle på noen andre. At andre har personlighetsfeil betyr ikke at du ikke bør jobbe med dine. Hmmm. Jeg er da voksen nå, men det var han som syntes det da. Folk er som de er. Anonymkode: 3bd5c...e29
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #6 Skrevet 23. juli 2019 5 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg synes at du burde ta konstruktiv kritikk til deg, og heller prøve å være mindre dum og rar enn å skylle på noen andre. At andre har personlighetsfeil betyr ikke at du ikke bør jobbe med dine. Troll Anonymkode: 3bd5c...e29
Gjest Warrior Skrevet 24. juli 2019 #7 Skrevet 24. juli 2019 (endret) Det er selvfølgelig ikke greit og jeg lurer på hva som feiler folk som sier sånn til barna sine. 5 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg synes at du burde ta konstruktiv kritikk til deg, og heller prøve å være mindre dum og rar enn å skylle på noen andre. At andre har personlighetsfeil betyr ikke at du ikke bør jobbe med dine. Du liker å trolle for å få oppmerksomhet ja. Finn på noe annet å gjøre. Endret 24. juli 2019 av Kvelertak
Gjest Alkoholist Skrevet 24. juli 2019 #8 Skrevet 24. juli 2019 (endret) Ikke greit Endret 24. juli 2019 av Alkoholist
Cinnamondiva Skrevet 24. juli 2019 #9 Skrevet 24. juli 2019 Åh herregud, at en far kan finne på å si noe sånt til sin egen datter. Er jo virkelig ikke noe greit i det hele tatt. Håper du sa ifra til han at det ikke var greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå