Gå til innhold

Hei, i dag ble jeg 18 år gammel og kan endelig begynne å drikke. Kan jeg bli full av å drikke mange halmstad crush?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte meg 10 halmstad crush med jordbær som har 7 prosent alkohol, blir jeg full om jeg drikker alle de i kveld? Er det farlig å drikke alle på samme kveld? 

halmstad-crush-jordgubb-33-cl.jpg

Anonymkode: 25ebc...123

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er altfor mye!!!!

Det er mer enn nok med 3-4 stk.

Det er ikke gøy å bli for full, man mister kontrollen, sier og gjør ting man angrer på. Og blir skikkelig dårlig.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Siden dette er første gangen, vil det der være alt for mye, og kan være farlig. Hvis du vil bli full så tror jeg det er nok med 4stk. Pass uansett på at du er med folk som kan hjelpe deg om du blir for full. 

Anonymkode: 87c33...84a

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Det er altfor mye!!!!

Det er mer enn nok med 3-4 stk.

Det er ikke gøy å bli for full, man mister kontrollen, sier og gjør ting man angrer på. Og blir skikkelig dårlig.

Hei 

Det er full jeg ønsker å bli for første gang i mitt liv, jeg har klart å holde meg unna alkohol til jeg ble 18 for om jeg klarte det skulle jeg få 20 000 kr av mine foreldre og nå er det klart. Så jeg vil bli full og skal drikke hjemme med mamma og pappa i huset så ingen andre kamerater eller noe slik. 

Vil jeg ikke klare alle 10 i kveld eller natt mener du? Kroppen sier vel stopp før det blir farlig?

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden dette er første gangen, vil det der være alt for mye, og kan være farlig. Hvis du vil bli full så tror jeg det er nok med 4stk. Pass uansett på at du er med folk som kan hjelpe deg om du blir for full. 

Anonymkode: 87c33...84a

Hei

Se mitt forrige svar:)

Skrevet

Siden du er så uerfaren med alkohol blir du fort full på noen få av de der. Drikker du alle 10, går det gæli! Trolig ikke farlig, men du blir bra full og kommer til å ha en kjip onsdag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Siden du er så uerfaren med alkohol blir du fort full på noen få av de der. Drikker du alle 10, går det gæli! Trolig ikke farlig, men du blir bra full og kommer til å ha en kjip onsdag.

Hvordan merker jeg om jeg blir for full da eller farlig full? Hva kan skje om jeg drikker alle 10 stk nå før midnatt? 

AnonymBruker
Skrevet

Åpnet min første nå og jeg må bare si, det var ikke godt, blæh 🥵🤮

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan merker jeg om jeg blir for full da eller farlig full? Hva kan skje om jeg drikker alle 10 stk nå før midnatt? 

Jeg har ikke vært full selv på over 10 år, jeg drikker bare til jeg er brisen, og så stopper jeg. Hvis du begynner å snøvle og får dårlig balanse, er du gjerne for full. Ta det med ro denne første gangen, og drikk 3 eller 4, som mange andre her sier.

Hvis du drikker alle 10 før midnatt (under 3 timer) tipper jeg du blir kvalm og kaster opp, spesielt siden det du drikker er søtt og klissete..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

JuHu!

Jeg venta også til jeg ble atten.

Anonymkode: 77d56...22a

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpnet min første nå og jeg må bare si, det var ikke godt, blæh 🥵🤮

Haha, ja den så i grunn ikke noe god ut, heller🤣

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JuHu!

Jeg venta også til jeg ble atten.

Anonymkode: 77d56...22a

Yipi, da er ikke jeg den første 

4 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Haha, ja den så i grunn ikke noe god ut, heller🤣

Har du noen tips til hvilken alkohol jeg bør prøve som er god?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke drikk alle, du kommer til å spy i kveld og mye i morgen og...

Anonymkode: f5e1e...523

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke meningen at man skal drikke så mye alkohol at man blir full. Det er både barnslig, harry og potensielt farlig.

Anonymkode: b6891...b38

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ingen alkohol er god. 

Anonymkode: ab6c3...89d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Søk etter alkokalkulator. Oppgi vekt, kjønn, prosent, mengde og hvor fort du drikker. Døden er 4 promille for en trent og noe under for en utrent. Halvdød ved 2 promille er også for mye forste gang. Tegn en strek på gulvet og sjekk når det begynner å bli vanskelig å hinke på et ben langs streken samtidig som du holder en ballong svevende.

Anonymkode: 85ef0...d12

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yipi, da er ikke jeg den første 

Personlig er det nesten kun øl jeg drikker, men er jo langt ifra alle som liker det.

Holder meg unna sprit og sterkere saker, stort sett. Siden du er 18, kan du jo heller ikke kjøpe alkohol over 22 % alkohol. Så da kan jo du jo prøve diverse typer vin, jenter liker jo ofte det.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I stedet for det du har kjøpt vil jeg gi et godt tips som smaker noe liknende, men godt.

Saracco Moscati d'Asti https://www.dn.no/smak/vin/saracco-moscato-dasti/4-1-45226 er en frisk og mild dessertvin, ikke altfor dyr, omtrent lik i alkoholprosent som skvipet du hadde kjøpt - men en veldig, veldig god vin som får gode anbefalinger. Og best av alt: Den smaker helt perfekt til jordbær! Så få med deg et par venninner og test denne, godt avkjølt, til søte, norske jordbær. 

Det er ikke gøy å bli brisen alene, og alkohol smaker best til litt mat (utvalgt for å passe til det man drikker, eller omvendt).

Anonymkode: 061ef...681

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke drikk alle, du kommer til å spy i kveld og mye i morgen og...

Anonymkode: f5e1e...523

Har ikke drukket mye, er snart ferdig med min første og vet ikke om jeg åpner fler for det var ikke noe godt i det heletatt 

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke meningen at man skal drikke så mye alkohol at man blir full. Det er både barnslig, harry og potensielt farlig.

Anonymkode: b6891...b38

Det er full jeg ville bli, ville starte ordentlig om du forstår, men synes ikke det var noe godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...