ajarRun Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Er det vanlig? Bruker dere å foreslå det for nye partnere?
Trolltunge Skrevet 23. juli 2019 #2 Skrevet 23. juli 2019 Hvorfor skal man utføre seksuelle handling man er ukomfortabel med? 14
Søgni Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 Som den kritiske og kyniske personen jeg er, så antar jeg at denne trådens moral har med voldtekt, overgrep og voldtektsdefinisjoner å gjøre. Litt som Æsops fabler på en måte, moralsk læring forkledd som spennende historier 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #4 Skrevet 23. juli 2019 Gjorde det da jeg var yngre fordi jeg trodde jeg måtte gjøre visse seksuelle ting for å være en god kjæreste. Nå bryr jeg meg mere om egen psykiske helse enn å skulle please noen som syns det er greit at dama må drikke før sex. Anonymkode: 0707b...90b 5
ajarRun Skrevet 23. juli 2019 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2019 7 minutter siden, Trolltunge skrev: Hvorfor skal man utføre seksuelle handling man er ukomfortabel med? Akkurat det jeg også reagerte med, men kom med type: "Bare sjenk meg full så kan jeg gjøre det." Etter å ha sagt at det ville hun ikke. Helt uoppfordret. Slo meg som mer creepy enn sjarmerende men kanskje jeg bare er rar. 4 minutter siden, Søgni skrev: Som den kritiske og kyniske personen jeg er, så antar jeg at denne trådens moral har med voldtekt, overgrep og voldtektsdefinisjoner å gjøre. Litt som Æsops fabler på en måte, moralsk læring forkledd som spennende historier Hvis du vil ha en tråd om ringenes herre eller identitetspolitikk kan du lage din egen, ikke avspor min. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjorde det da jeg var yngre fordi jeg trodde jeg måtte gjøre visse seksuelle ting for å være en god kjæreste. Nå bryr jeg meg mere om egen psykiske helse enn å skulle please noen som syns det er greit at dama må drikke før sex. Anonymkode: 0707b...90b Men finnes det folk som ville blitt sjarmert av det? Jeg ser mer på det som et rødt flag, og at man sliter med grensesetting (og da følger jo spørsmålet om man kan respektere andres grenser når man ikke setter dem selv).
SoWhat? Skrevet 23. juli 2019 #6 Skrevet 23. juli 2019 Wtf En drikker seg ikke full for å gjøre sånt. En skal aldri gjøre noe en føler seg ukomfortabel med. Jeg skjønner ikke problemstilling? Er det du som føler at du må drikke deg full, eller er det datene dine? Like idiotisk uansett.. og det er som overgrep å regne spør du meg. 4
ajarRun Skrevet 23. juli 2019 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2019 4 minutter siden, SoWhat? skrev: Wtf En drikker seg ikke full for å gjøre sånt. En skal aldri gjøre noe en føler seg ukomfortabel med. Jeg skjønner ikke problemstilling? Er det du som føler at du må drikke deg full, eller er det datene dine? Like idiotisk uansett.. og det er som overgrep å regne spør du meg. Jeg har stiftet et nytt bekjennskap, hun nevnte noe hun ikke ville gjøre, for å rett etter si at hvis hun drakk seg full først kunne hun gjøre det. Jeg syntes det virket litt spesielt.
SoWhat? Skrevet 23. juli 2019 #8 Skrevet 23. juli 2019 2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg har stiftet et nytt bekjennskap, hun nevnte noe hun ikke ville gjøre, for å rett etter si at hvis hun drakk seg full først kunne hun gjøre det. Jeg syntes det virket litt spesielt. Ja det er spesielt. Ikke ok. Godt du er mann nok til å se det. Du har mange spesielle meninger og utfall 🙂 Men du har tydeligvis gode kvaliteter også 😆 Ingenting er som å bli positivt overrasket! Ta det som et kompliment
ajarRun Skrevet 23. juli 2019 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2019 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Ja det er spesielt. Ikke ok. Godt du er mann nok til å se det. Du har mange spesielle meninger og utfall 🙂 Men du har tydeligvis gode kvaliteter også 😆 Ingenting er som å bli positivt overrasket! Ta det som et kompliment Ja, sa hun ikke skulle gjøre ting hun ikke ville gjøre. Edru eller ei. Men så etterpå lurte jeg på om det var en vanlig greie, eller noe folk forventet av hverandre.
kisskissbangbang Skrevet 23. juli 2019 #10 Skrevet 23. juli 2019 Hehe, det kunne jeg sikkert gjort, sånn for å komme over kneika. Ser ikke nødvendigvis noe problem med det. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #11 Skrevet 23. juli 2019 Hadde kjæreste som ville prøve analt, men var redd det gjorde vondt. Hun traff seg sørpings først. Hennes valg. Anonymkode: 2d7c0...39b
SoWhat? Skrevet 23. juli 2019 #12 Skrevet 23. juli 2019 1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev: Ja, sa hun ikke skulle gjøre ting hun ikke ville gjøre. Edru eller ei. Men så etterpå lurte jeg på om det var en vanlig greie, eller noe folk forventet av hverandre. Nei,det er ikke ok altså. Ikke i det hele tatt. Ikke la hun gjøre det. Men ser ikke ut som om du vil heller 👍 1
heipådegsann Skrevet 23. juli 2019 #13 Skrevet 23. juli 2019 (endret) Jeg gjorde faktisk det. Samboeren min har mast om analsex i årevis. Og jeg har alltid sagt at nei det vil jeg ikke. En gang jeg var full tilbøy jeg det likevel, fordi jeg tenkte at da gjorde det sikkert ikke like vondt både fordi alkohol i seg selv døyver smerte, og fordi musklene slapper mer av. Men da ville han ikke, han følte det ble helt feil. Særlig når han visste hvor redd jeg egentlig var for det. Sånn i ettertid er jeg kjempeglad for det, tror ikke det hadde kommet noe bra ut av det om det skjedde. Og det var litt godt å få en bekreftelse på at han setter mitt ve og vel over egne sexuelle fantasier. Han er en bra mann. Etter det sluttet han i tillegg og mase. Tror han fikk seg ett lite støkk egentlig. Endret 23. juli 2019 av heipådegsann 5
WhiteSwan Skrevet 23. juli 2019 #14 Skrevet 23. juli 2019 50 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Er det vanlig? Bruker dere å foreslå det for nye partnere? 😳 Nei, hva i all verden? Da har man jo ingen selvrespekt 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #15 Skrevet 23. juli 2019 Er fortsatt ganske vanlig at menn prøver å sjenke kvinner før å "få" seg noke. Så er jo enn del menn som tenker sånn i hvertfall Anonymkode: 1917c...752 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #16 Skrevet 23. juli 2019 18 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg har stiftet et nytt bekjennskap, hun nevnte noe hun ikke ville gjøre, for å rett etter si at hvis hun drakk seg full først kunne hun gjøre det. Jeg syntes det virket litt spesielt. Hun virker dum Anonymkode: 4de2f...1e2 1
SoWhat? Skrevet 23. juli 2019 #17 Skrevet 23. juli 2019 2 minutter siden, heipådegsann skrev: Jeg gjorde faktisk det. Samboeren min har mast om analsex i årevis. Og jeg har alltid sagt at nei det vil jeg ikke. En gang jeg var full tilbøy jeg det likevel, fordi jeg tenkte at da gjorde det sikkert ikke like vondt. Men da ville han ikke, han følte det ble helt feil. Særlig når han visste hvor redd jeg egentlig var for det. Sånn i ettertid er jeg kjempeglad og for det, tror ikke det hadde kommet noe bra ut av det om det skjedde. Og det var litt godt å få en bekreftelse på at han setter mitt ve og vel over egne sexuelle fantasier. Etter det sluttet han i tillegg og mase. Tror han fikk seg ett lite støkk egentlig. Du har en bra mann! Virkelig
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #18 Skrevet 23. juli 2019 Jeg tok en joint og hadde den beste sexen jeg noen gang har hatt. Med mannen min. Gøy. Ville vanligvis blitt hindret av skam, men det fikk meg til å slappe av. Men dette gjelder for meg, og anbefaler ingen å røyke. Anonymkode: 98862...1a9
ajarRun Skrevet 23. juli 2019 Forfatter #19 Skrevet 23. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun virker dum Anonymkode: 4de2f...1e2 Ikke i det hele tatt.
Wagner Skrevet 23. juli 2019 #20 Skrevet 23. juli 2019 Drikke seg full for å utføre seksuelle handlinger man er ukomfortabel med Jeg håper da at dette ikke er vanlig. I mitt hode så skal man aldri utføre seksuelle handlinger som man er ukomfortabel med. Det er helt greit å ta opp seksuelle ønsker så ta en diskusjon om det er mulig at man realiserer dette ønsket, om partneren sier nei så må en respektere dette og la ballen ligge helt død. Om dette seksuelle ønsket er så viktig at man prøver overbevise/presse den andre etter å ha fått et nei så tenker jeg det dithen at man da heller burde slå så finne noen man har større seksuell kompatibilitet med. Jeg har pleid gjøre det slik at jeg tar opp mine seksuelle ønsker før jeg har innledet et forhold så motparten vet hva de operer med og hva de kan forvente (og hva jeg kan forvente). Sier ifra at jeg ikke vil være med på BDSM eller noe kinky greier, jeg liker bare helt vanlig sex - ikke noe utenom det vanlige. Så om motparten liker bdsm eller noe røffe greier så vet de der og da at jeg ikke er den rette for de, og da vet jeg at de ikke er den rette for meg. Kommunikasjon er viktig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå