Gå til innhold

MENN, glor dere på kvinner på stranda fra bak solbrillene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av tråd til kvinner. 

Anonymkode: ae899...27d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke solbriller, men jeg ser automatisk på kvinner, og jeg ser ikke noe galt i det heller. Fordel med øyekontakt da, så vet man hvem som liker å bli sett på🤫

Min tidligere samboer sa bestandig: Nå må du rulle inn øyan din gutt, de holder på å ramle ut😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hvorfor skulle jeg det? :klo:

Anonymkode: ce3fe...420

Skrevet

Går aldri med solbriller og går aldri på stranden, så nei det gjør jeg ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er sjeldent noe bra å se på.

Anonymkode: a34db...48b

• Liker 2
Skrevet

Min mann glor i hvert fall ikke. Jeg ville syntes det var veldig lite respektfullt overfor meg om han gjorde det - glodde, altså. 

Tror vi alle ser og registrerer, men de fleste av oss ønsker ikke å såre.  Derfor gløtter vi bare.   

• Liker 2
Skrevet

Jeg glor bare hvis det er en deilig dame som soler seg toppløs o.l. Da er solbrillene gode å ha, i og med at damen aldri kan vite om det er hun jeg titter på.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er noe å "glo" på så gjør man jo det bak mørke solbriller. 

Damene vet ikke - kun jeg.

Det er jo et hav av utrolig flotte damer der ute - digg å se på ulike puppestørrelser, noen bikinier er nesten gjennomsiktige, andre igjen sitter så godt mellom bena at man ser sprekken - det er digg.   Husker en gang en ung mor skulle sitte på huk å grave i sanden, hun hadde litt for "slakk" bikinitruse slik at man så rett opp i herligheten.. Glad jeg hadde solbriller på og lå på magen i sanden da... takk til denne halvdelen av befolkningen :)

Anonymkode: 0d977...157

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg glor ikke. Hvalsafari kan man bedrive andre plasser enn på norske strender. 

Anonymkode: 62db1...f36

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det før, nå skal det virkelig noe spesielt til for å fange oppmerksomheten min. Tror mange ting spiller inn, men det viktigste er at når jeg er i et forhold som er fantastisk på alle fronter så skrus den trangen til å se på andre av. Har vært i andre forhold før som jeg trodde var bra, men det at blikket ofte falt på andre var nok ett av flere symptomer på at jeg ikke var hundre prosent fornøyd. M35

Anonymkode: b7c6d...814

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid solbriller med speilglass når jeg er på stranda... Guess why 🙂

Ja, jeg stirrer. Og jeg fantaserer. Får stå av og til og må tenke på noe annet. 

Anonymkode: b5785...3f3

AnonymBruker
Skrevet

det er noe aldri så lite creepy over bruken av "glo på" i en slik setting men altså å se på noe man syns er pent er helt naturlig og gjerne bak solbriller ;) enten man er mann eller kvinne

Anonymkode: bacf4...e12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nyter stranden og livet bak mine mørke briller med speilglass. Jeg ser på ungjentenes faste bryster, med hissige brystvorter når de kommer opp av vannet. Jeg ser på cameltoes som avslører et barbert kjønn. Naturlige bryster er de absolutt beste - silikon blir veldig ofte tacky. Litt "junk in the trunk" er å foretrekke, og de som er litt sexylubben har de fineste brystene. Alt for mange som føler de har noen kilo for mye prøver å skjule det med en stor bikinitruse - drit i det! Vi elsker kropp, så vis den frem. Radmagre treningsnarkomane gir meg ikke så mye. 

Gleder meg over at mange jenter synes det er helt ok at bikinitrusa går opp i rumpa - flotte stusser som blottlegges. 

Nei, stranda altså - det er kikkerens paradis :-) Men alt skjer oppe i mitt hode, og det må da vel være ok?

Anonymkode: b5785...3f3

Skrevet

Jeg stjeler nok noen få lengre blikk enn jeg ville gjort uten, men glor ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, museslikker69 skrev:

Bruker ikke solbriller, men jeg ser automatisk på kvinner, og jeg ser ikke noe galt i det heller. Fordel med øyekontakt da, så vet man hvem som liker å bli sett på🤫

Min tidligere samboer sa bestandig: Nå må du rulle inn øyan din gutt, de holder på å ramle ut😅

Skjønner at hun var tidligere sambo, så respektløst. 

Anonymkode: b5819...30d

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg stjeler nok noen få lengre blikk enn jeg ville gjort uten, men glor ikke. 

Noe slikt for meg og.

Jeg har problemer med å kjenne meg igjen i disse lengre beskrivelsene fra andre menn lengre oppe i tråden, det er tydelig at man er skrudd sammen ulikt.

Skrevet

"Glor" ikke, og bruker ikke mørke solbriller, men ser jeg noe vakkert kan det hende jeg snur meg en ekstra gang.
Noen ganger ser jeg at hun jeg snur meg etter synes det er greit, mens andre ganger forstår jeg fra blikket hennes at det burde jeg ikke gjort, det er litt pinlig.. Men kan liksom ikke gå bort å si unnskyld for at jeg snudde meg heller 🤣
Gjør det aldri når jeg går/er sammen med kona, tenker liksom at det ikke passer seg da..
Selv om å snu seg etter noen for så å leie kona videre er jo en form for kompliment til henne også, "ja jeg så noe pent, men jeg velger fortsatt deg fordi du er best" 😍 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Geojak skrev:

"Glor" ikke, og bruker ikke mørke solbriller, men ser jeg noe vakkert kan det hende jeg snur meg en ekstra gang.
Noen ganger ser jeg at hun jeg snur meg etter synes det er greit, mens andre ganger forstår jeg fra blikket hennes at det burde jeg ikke gjort, det er litt pinlig.. Men kan liksom ikke gå bort å si unnskyld for at jeg snudde meg heller 🤣
Gjør det aldri når jeg går/er sammen med kona, tenker liksom at det ikke passer seg da..
Selv om å snu seg etter noen for så å leie kona videre er jo en form for kompliment til henne også, "ja jeg så noe pent, men jeg velger fortsatt deg fordi du er best" 😍 

Har du hørt med kona di om hun tar det som et kompliment? Magefølelsen min sier nei 😅 Hva ville liksom alternativet til å leie henne videre vært?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt! Og ikke bare på stranda.

Anonymkode: a4357...65e

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du hørt med kona di om hun tar det som et kompliment? Magefølelsen min sier nei 😅 Hva ville liksom alternativet til å leie henne videre vært?

Tro det eller ei, ja vi har faktisk snakket om det opp igjennom er jo en grunn til at vi har vært sammen i  over 30 år 😍
Hun ser det det som et kompliment, det skjer også omvendt at hun snur seg etter en kjekk mann, det skremmer ikke meg.
Som vi ofte har sagt til hverandre, "det er greit å lese menyen ute, så lenge du spiser hjemme" 😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...