AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Del Skrevet 23. juli 2019 Hvor kan jeg få leid en hund i Norge? Anonymkode: 5267c...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. juli 2019 #2 Del Skrevet 23. juli 2019 Hva mener du med å leie? Hva tenker du? Du kan jo bli besøkshjem. Da vil eierne møte deg med hunden en gang eller to, før de bestemmer seg for om du får tillitt. Da betaler du ingenting, men kan få betalt. Det er mye ansvar å ha hund. Ikke bare å "leie" 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Del Skrevet 23. juli 2019 Ser for meg at TS er en av norges fremste influencere og lager en post på KG for å sjekk om det er mulig å få leie en hund til photoshoot, men holder tilbake på konteksten i frykt for å bli avslørt. Hvem er det mon tro?🤔 Anonymkode: 47d8f...46e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 23. juli 2019 #4 Del Skrevet 23. juli 2019 Fosterhjem for dyrebeskyttelsen? Eller tilby på face å gå tur med hund. Evt hør med solplassen/fod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiahagen Skrevet 23. juli 2019 #5 Del Skrevet 23. juli 2019 Det finnes kun en( som jeg forstår) person som har løyvet til å leie ut jakthunder. Om man tenger feks til fotoshoot så må man nesten høre med filmfolk. Det brukes jo hunder i feks reklamer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #6 Del Skrevet 25. juli 2019 On 7/23/2019 at 6:54 PM, AnonymBruker said: Ser for meg at TS er en av norges fremste influencere og lager en post på KG for å sjekk om det er mulig å få leie en hund til photoshoot, men holder tilbake på konteksten i frykt for å bli avslørt. Hvem er det mon tro?🤔 Anonymkode: 47d8f...46e Nei, jeg er ingen influencer. Anonymkode: 5267c...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #7 Del Skrevet 25. juli 2019 Du kan leie hunden i de fleste uteområder. Så lenge det er offentlig og ikke privat grunn i alle fall. Anonymkode: adc80...e4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #8 Del Skrevet 25. juli 2019 Heldigvis vil gode hundeeiere aldri låne/leie bort hundene sine. Anonymkode: ea5ea...c59 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #9 Del Skrevet 26. juli 2019 On 7/25/2019 at 6:36 PM, AnonymBruker said: Du kan leie hunden i de fleste uteområder. Så lenge det er offentlig og ikke privat grunn i alle fall. Anonymkode: adc80...e4f Jeg ønsker å leie en hund i en periode. Altså ikke leie som i å leie den i et bånd, men som å leie en hund mot at jeg betaler noen for det. Anonymkode: 5267c...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #10 Del Skrevet 26. juli 2019 FOD-gården i Oslo (ved Enebakk-grensa) låner bort hunder til folk som vil gå tur med dem. De er visstnok veldig strenge på hvem de lar gå tur med hvilke, men det er jo alltid mulig å høre med dem om de har en eller flere som er aktuelle for seg å ta med ut på en rusletur i marka. Anonymkode: 9682c...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #11 Del Skrevet 27. juli 2019 On 7/26/2019 at 11:34 PM, AnonymBruker said: FOD-gården i Oslo (ved Enebakk-grensa) låner bort hunder til folk som vil gå tur med dem. De er visstnok veldig strenge på hvem de lar gå tur med hvilke, men det er jo alltid mulig å høre med dem om de har en eller flere som er aktuelle for seg å ta med ut på en rusletur i marka. Anonymkode: 9682c...640 Takker for tipset. Anonymkode: 5267c...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #12 Del Skrevet 28. juli 2019 På Friday, July 26, 2019 den 21.34, AnonymBruker skrev: FOD-gården i Oslo (ved Enebakk-grensa) låner bort hunder til folk som vil gå tur med dem. De er visstnok veldig strenge på hvem de lar gå tur med hvilke, men det er jo alltid mulig å høre med dem om de har en eller flere som er aktuelle for seg å ta med ut på en rusletur i marka. Anonymkode: 9682c...640 Gjør ikke Dyrebeskyttelsen noe lignende? De har vel behov for frivillige mennesker som kan går tur, gi dyrene mat, eller hjelpe til på andre måter. Men i denne sinnsyke varmen, så er det vel ingen særlig god ide å dra med kjæledyr på lang tur da... Anonymkode: ce6f4...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #13 Del Skrevet 29. juli 2019 On 7/28/2019 at 11:06 AM, AnonymBruker said: Gjør ikke Dyrebeskyttelsen noe lignende? De har vel behov for frivillige mennesker som kan går tur, gi dyrene mat, eller hjelpe til på andre måter. Men i denne sinnsyke varmen, så er det vel ingen særlig god ide å dra med kjæledyr på lang tur da... Anonymkode: ce6f4...6db Hmm dyrebeskyttelsen er et godt forslag. Anonymkode: 5267c...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #14 Del Skrevet 29. juli 2019 De finnes. Ville tilbudt meg pass via Finn eller noe. Har mange ganger tenkt at jeg burde leid ut min vrange store hund til folk som lurer på om de skal bli hundeeiere. Litt for å vise de den harde virkeligheten. 😅 Anonymkode: 3786e...15c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #15 Del Skrevet 30. juli 2019 23 hours ago, AnonymBruker said: De finnes. Ville tilbudt meg pass via Finn eller noe. Har mange ganger tenkt at jeg burde leid ut min vrange store hund til folk som lurer på om de skal bli hundeeiere. Litt for å vise de den harde virkeligheten. 😅 Anonymkode: 3786e...15c Det er jeg enig i. De kan nok få en forsmak på hva livet med hund innebærer da ja. Anonymkode: 5267c...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #16 Del Skrevet 30. juli 2019 På 26.7.2019 den 23.21, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å leie en hund i en periode. Altså ikke leie som i å leie den i et bånd, men som å leie en hund mot at jeg betaler noen for det. Anonymkode: 5267c...a64 Hva er formålet, ts? Tenker du på at hunden kan bli knyttet til deg, du vil ikke ha den og så må den tilbake der den kom fra? En hund er et levende vesen som man ikke bare "leier" som en del av et interiør. Jeg kjenner at jeg blir bekymret nå. Anonymkode: 076f6...420 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #17 Del Skrevet 1. august 2019 On 7/30/2019 at 5:51 PM, AnonymBruker said: Hva er formålet, ts? Tenker du på at hunden kan bli knyttet til deg, du vil ikke ha den og så må den tilbake der den kom fra? En hund er et levende vesen som man ikke bare "leier" som en del av et interiør. Jeg kjenner at jeg blir bekymret nå. Anonymkode: 076f6...420 Jeg ønsker å leie en hund for å se om vi kommer overens. Ja, jeg tenker på at hunden kan bli knyttet til meg. Jeg har et stort hjerte, og det har jeg lyst til å dele med en hund. Anonymkode: 5267c...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portvinpiken Skrevet 2. august 2019 #18 Del Skrevet 2. august 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å leie en hund for å se om vi kommer overens. Ja, jeg tenker på at hunden kan bli knyttet til meg. Jeg har et stort hjerte, og det har jeg lyst til å dele med en hund. Anonymkode: 5267c...a64 Dette høres lite gjennomtenkt ut. Du kan ikke leie en hund for å se om DEN hunde kommer overens med deg. Hunder er individer... Hvis du vil se om hund er noe for deg så tilby deg heller å passe en hund og se om du liker det. Dog er jeg veldig skeptisk til hele dette prosjektet... Enten har man lyst på hund og føler empati med de som levende vesner, eller så skaffer man seg ikke dyr. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. august 2019 #19 Del Skrevet 2. august 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å leie en hund for å se om vi kommer overens. Ja, jeg tenker på at hunden kan bli knyttet til meg. Jeg har et stort hjerte, og det har jeg lyst til å dele med en hund. Anonymkode: 5267c...a64 Et godt råd til deg: Ikke prøv deg på å leie deg hund. Hvorfor gir jeg dette rådet? Fordi noen som virkelig ønsker seg hund ville aldri ha skrevet lagt ut denne tråden på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #20 Del Skrevet 2. august 2019 7 hours ago, Portvinpiken said: Dette høres lite gjennomtenkt ut. Du kan ikke leie en hund for å se om DEN hunde kommer overens med deg. Hunder er individer... Hvis du vil se om hund er noe for deg så tilby deg heller å passe en hund og se om du liker det. Dog er jeg veldig skeptisk til hele dette prosjektet... Enten har man lyst på hund og føler empati med de som levende vesner, eller så skaffer man seg ikke dyr. Jeg har da empati med de som levende vesner. Anonymkode: 5267c...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå