Gå til innhold

Overskrift i lokalavisa: NN fikk halvspist burger på McDonalds - tror dere på det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I en lokalavis leste jeg akkurat nå at en person sier at han hadde kjøpt med mat fra DriveThrough hos McDonalds, og da han kom hjem oppdaget de at den ene burgeren var halvspist. Daglig leder på Maccern kan ikke forstå hvordan det har skjedd.

Tror dere på dette? Jeg gjør det ikke. Det er mye større sannsynlighet for at vedkommende ønsker å sverte enten kjeden, den bestemte «restauranten» eller evt de som jobber der. Mistenker at vedkommende er ute og fisker etter et gavekort e.l.

Kan bare se for meg én eneste måte dette har skjedd på, og det er at en kunde har spist litt av burgeren, levert den inn igjen pga en feil (mottatt feil burger e.l.), og at den er blitt plassert på et slik sted at en ansatt har misforstått og trodd det var en vare som skulle selges. Alt annet er helt usannsynlig. 

Anonymkode: 0046b...c4e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler ikke egentlig. Jeg bestilte hamburger uten dressing på mc Donald, fikk burger med dressing. Jeg hadde da fått maten med meg til bordet og tatt på den før p dobbeltsjekke at den var uten dressing. Gikk tilbake til kassa for å klage og hamburgeren havnet inn i varmeskapet og ut til ny kunde noen min senere. Det så jeg, siden jeg sto å ventet på ny burger.  

Den skulle selvsagt ha blitt kastet og hvertfall ikke bli gitt til ny kunde. Ingen hadde kontroll på om jeg hadde spist på hamburgeren.. ble forøvrig så forfjamset at jeg ikke greide å si noe..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Vegglampe skrev:

Jeg tviler ikke egentlig. Jeg bestilte hamburger uten dressing på mc Donald, fikk burger med dressing. Jeg hadde da fått maten med meg til bordet og tatt på den før p dobbeltsjekke at den var uten dressing. Gikk tilbake til kassa for å klage og hamburgeren havnet inn i varmeskapet og ut til ny kunde noen min senere. Det så jeg, siden jeg sto å ventet på ny burger.  

Den skulle selvsagt ha blitt kastet og hvertfall ikke bli gitt til ny kunde. Ingen hadde kontroll på om jeg hadde spist på hamburgeren.. ble forøvrig så forfjamset at jeg ikke greide å si noe..

Ew. Takk og lov for at jeg alltid bestiller plain. Da lager de alltid en helt ny. 

Anonymkode: d4f32...5df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er enkelte personer som later til å ha klippekort på å finne rare ting i colaflaska etc etc. Jeg må si at jeg tviler på at det er reelt. Det handler vel om et behov for å komme i avisa (i gamle dager) eller bli nettkjendis.

Anonymkode: 399cb...5c4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk en god del som skjer som det aldri blir klaget på. Vi bestilte for eksempel en stor kake (ca 800 kroner) som vi fant et langt hår i når den skulle skjæres opp. Dette klaget vi på, og fikk en ny kake. Bare et par måneder senere skjedde det samme, i en kake fra det samme bakeriet. Denne gangen droppet vi å klage, men har aldri brukt det bakeriet senere.

Man "dør" ikke av noen hår, men det er uappetittlig, og når man har gjester er det ikke noe særlig når det trekkes ut hår som stikker frem fra kaken...   

Anonymkode: 623ae...5b0

Skrevet

Hvilken McDonalds er det snakk om?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er faktisk en god del som skjer som det aldri blir klaget på. Vi bestilte for eksempel en stor kake (ca 800 kroner) som vi fant et langt hår i når den skulle skjæres opp. Dette klaget vi på, og fikk en ny kake. Bare et par måneder senere skjedde det samme, i en kake fra det samme bakeriet. Denne gangen droppet vi å klage, men har aldri brukt det bakeriet senere.

Man "dør" ikke av noen hår, men det er uappetittlig, og når man har gjester er det ikke noe særlig når det trekkes ut hår som stikker frem fra kaken...   

Hvordan kan dette sammenlignes? De som pakker kaken for deg kan jo ikke se om det er et langt hårstrå i kaken og hårstrået der har jo kommet pga uhell/manglende hygiene. Personen som pakker inn en halvspist burger må jo ha sett det og burgeren ble jo ikke halvspist pga et uhell. 

Anonymkode: 9f7a8...2e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan dette sammenlignes? De som pakker kaken for deg kan jo ikke se om det er et langt hårstrå i kaken og hårstrået der har jo kommet pga uhell/manglende hygiene. Personen som pakker inn en halvspist burger må jo ha sett det og burgeren ble jo ikke halvspist pga et uhell. 

Anonymkode: 9f7a8...2e7

Det var svar til innlegget like over, der brukeren skrev at noen har "klippekort" på å klage, og at han tvilte på at det var reelt.

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, HerKommerMummi skrev:

Hvilken McDonalds er det snakk om?

Brumunddal 

Anonymkode: f8807...c0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...