AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Har jobbet som flyvert i 15 år, og ønsker nå å skifte beite. Vi har opptil 14t vakter daglig, det vanlige ligger på 😧 Ønsker nå en jobb hvor jeg faktisk har energi til familie og venner etter jobb! Ønsker ikke å stå opp 0330 lengre, og ønsker ihvertfall ikke å jobbe julaften, påske o.l! Har kun erfaring fra kabinen, men er åpen for skole i maks tre år. Vet ikke om noe jeg er flink til utenom kundebehandling, har aldri jobbet noe annet sted :s Har to små gutter Har du eksempler? Føler at jeg står fast. Veldig takknemlig for svar, hilsen B Anonymkode: e761b...117
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #2 Skrevet 23. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har jobbet som flyvert i 15 år, og ønsker nå å skifte beite. Vi har opptil 14t vakter daglig, det vanlige ligger på 😧 Ønsker nå en jobb hvor jeg faktisk har energi til familie og venner etter jobb! Ønsker ikke å stå opp 0330 lengre, og ønsker ihvertfall ikke å jobbe julaften, påske o.l! Har kun erfaring fra kabinen, men er åpen for skole i maks tre år. Vet ikke om noe jeg er flink til utenom kundebehandling, har aldri jobbet noe annet sted :s Har to små gutter Har du eksempler? Føler at jeg står fast. Veldig takknemlig for svar, hilsen B Anonymkode: e761b...117 *det vanlige ligger på 10-11t skulle det stå (flybransjen kommer ikke under arbeidsmiljøloven). Hilsen B. Anonymkode: e761b...117
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 liker du kundebehandling og ønsker du å jobbe med mennesker? eller sitte på et kontor og jobbe i fred? viktig å finne ut slike ting, og deretter se på ulike studier. er du empatisk og omsorgsfull og ønsker å hjelpe mennesker? er du kreativ og ønsker å utfolde deg med feks grafisk design? liker du tall og har høy konsentrasjon? det er mye å tenke gjennom før du kan finne et passende studie🤓 Anonymkode: 5589d...b2e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #4 Skrevet 23. juli 2019 Hva med helsesekretær? Anonymkode: 80c88...95f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #5 Skrevet 23. juli 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med helsesekretær? Anonymkode: 80c88...95f Jo, kanskje. Er supergod på servive og kundebehandling, og hadde passet bra på hotell, men vil ikke jobbe turnus. Er ikke god med tall.. Anonymkode: e761b...117
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #6 Skrevet 23. juli 2019 hva med en utdannelse innen service? være seg bachelor i serviceledelse, fagbrev i salg og service, eller butikkledelse på treider fagskole etc. Anonymkode: 5589d...b2e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #7 Skrevet 23. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har jobbet som flyvert i 15 år, og ønsker nå å skifte beite. Vi har opptil 14t vakter daglig, det vanlige ligger på 😧 Ønsker nå en jobb hvor jeg faktisk har energi til familie og venner etter jobb! Ønsker ikke å stå opp 0330 lengre, og ønsker ihvertfall ikke å jobbe julaften, påske o.l! Har kun erfaring fra kabinen, men er åpen for skole i maks tre år. Vet ikke om noe jeg er flink til utenom kundebehandling, har aldri jobbet noe annet sted :s Har to små gutter Har du eksempler? Føler at jeg står fast. Veldig takknemlig for svar, hilsen B Anonymkode: e761b...117 Hva med å ta en bachelor i noe du synes er intr? Anonymkode: 7945f...b72
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #8 Skrevet 23. juli 2019 Hva med de som betjener skranken på flyplasser? Det har du veldig relevant erfaring for! Men hørt de begynner grusomt tidlig på jobb. Ellers syns jeg alltid man skal følge interessene sine, hva er du interessert i? Jobbe tett med mennesker? Eller kontor? Hvis 8-16 er viktig må du i alle fall styre unna helsevesenet. Men kanskje lærer? Eller sosionom? Anonymkode: f8e00...eab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå