AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Jeg elsker jobben min og det er virkelig drømmejobben. Har jobbet hardt for å komme der jeg er nå. Men et problem jeg alltid har hatt og nå kjenner jeg det kommer igjen: det er meldt nydelig vær i helgen og jeg skal jobbe. Da blir jeg stresset. Føler jeg går glipp av alt det gøye og går glipp av finværet. Jeg har i tidligere jobber gjerne tatt en sykedag når det er fint vær. Men jeg vil ikke det nå. Jeg har jo uansett ikke tålmodighet til å sitte i solen i flere timer. Men kjenner jeg får en stresset følelse i kroppen når det er fint vær og jeg jobber. Selv om jeg vet at neste uke når der regner så bryr jeg meg egentlig ikke om hva jeg gjorde når det var sol. Noen som skjønner hva jeg mener og som har noen gode tips til meg?😅🌞 Anonymkode: 9225c...af6
applestories Skrevet 23. juli 2019 #2 Skrevet 23. juli 2019 Gled deg til arbeidsdagen er over og du kan gå ut? De fleste fridager blir sjelden brukt til noe særlig minneverdig. Man tar da ikke sykedager fordi det er fint vær? 14
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 8 minutter siden, applestories skrev: Gled deg til arbeidsdagen er over og du kan gå ut? De fleste fridager blir sjelden brukt til noe særlig minneverdig. Man tar da ikke sykedager fordi det er fint vær? Nei man gjør vel egentlig ikke det, men jeg må innrømme at jeg har gjort det ved et PAr anledninger, og jeg er sikkert ikke den eneste. Anonymkode: 9225c...af6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #4 Skrevet 23. juli 2019 Du kommer deg tidlig på jobb, så kan du gå tidlig hjem. Lurer på hvordan det hadde gått med deg hvis det var hetebølge. Anonymkode: c3fa3...4ec
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #5 Skrevet 23. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kommer deg tidlig på jobb, så kan du gå tidlig hjem. Lurer på hvordan det hadde gått med deg hvis det var hetebølge. Anonymkode: c3fa3...4ec Har dessverre faste arbeidstider. Var hetebølge i fjor- var bare stresset hele tiden😅 Anonymkode: 9225c...af6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #6 Skrevet 23. juli 2019 Jeg vil gjerne ha gode tips til dette, trenger ikke latterliggjøring eller hetsing😊 skjønner at flere sikkert syns jeg er kjempeteit men da trenger dere ikke å kommentere ts Anonymkode: 9225c...af6 2
Whistler Skrevet 23. juli 2019 #7 Skrevet 23. juli 2019 Hva elsker du mest? Jobben din eller å ha fri? Hvis det er sistnevnte alternativ kan du si opp og "fantegå". Da trenger du ikke jobbe ut oppsigelsestiden. I det store og hele blir det lite problemer med arbeidsgivere fremover.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #8 Skrevet 23. juli 2019 7 minutter siden, Whistler skrev: Hva elsker du mest? Jobben din eller å ha fri? Hvis det er sistnevnte alternativ kan du si opp og "fantegå". Da trenger du ikke jobbe ut oppsigelsestiden. I det store og hele blir det lite problemer med arbeidsgivere fremover. Elsker jobben min. Har ingen planer om å ta fri. Bare trenger å få roet meg litt mtp fear of missing out Anonymkode: 9225c...af6 1
Gjest Blondie65 Skrevet 23. juli 2019 #9 Skrevet 23. juli 2019 Å, så "fo-mo" var ikke en skrivefeil, men utenlandsk for "redd for å gå glipp av noe". Jeg er redd for at du er nødt til å forklare uttrykk for oss senile gamle tullinger som ikke vet hva sånt betyr. 😄 Jeg har bare et råd jeg: Bli voksen! Slutt å drømme deg bort om alt mulig du skulle gjort istedenfor å være på jobb. Det at du alt har tatt sykedag et par ganger grunnet fint vær forteller noe om din arbeidsmoral. Jeg håper virkelig ikke at dette var fra denne jobben som du elsker?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #10 Skrevet 23. juli 2019 3 minutter siden, Blondie65 skrev: Å, så "fo-mo" var ikke en skrivefeil, men utenlandsk for "redd for å gå glipp av noe". Jeg er redd for at du er nødt til å forklare uttrykk for oss senile gamle tullinger som ikke vet hva sånt betyr. 😄 Jeg har bare et råd jeg: Bli voksen! Slutt å drømme deg bort om alt mulig du skulle gjort istedenfor å være på jobb. Det at du alt har tatt sykedag et par ganger grunnet fint vær forteller noe om din arbeidsmoral. Jeg håper virkelig ikke at dette var fra denne jobben som du elsker? Nei dette var i mine «yngre» dager da jeg jobbet i butikk og hatet hver dag på jobb 😊veldig dårlige tips her- voks opp? Jeg er voksen. Alle har sine greier. Min greie er at jeg blir stresset når det er fint vær. Vil gjerne ha tips men noen som faktisk skjønner problemert. Anonymkode: 9225c...af6 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #11 Skrevet 23. juli 2019 Jeg er offshore i disse to ukene og har ikke mulighet til å nyte det første (og kanskje eneste) finværet på Vestlandet i år - verken morgen eller kveld, hverdag eller helg. Som noen andre sa, kom deg grytidlig på jobb, så kan du nyte ettermiddagen i sola. Og ikke bli sittende med sosiale medier. Anonymkode: 0e590...8e5 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #12 Skrevet 23. juli 2019 Du har fått mange gode tips. Hva mer kan vi si?! Vi er mange som gjerne skulle vært ute i finværet istedetfor å være på jobb men vi biter det i oss. Anonymkode: 5eb88...c9e 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #13 Skrevet 23. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er offshore i disse to ukene og har ikke mulighet til å nyte det første (og kanskje eneste) finværet på Vestlandet i år - verken morgen eller kveld, hverdag eller helg. Som noen andre sa, kom deg grytidlig på jobb, så kan du nyte ettermiddagen i sola. Og ikke bli sittende med sosiale medier. Anonymkode: 0e590...8e5 Jeg jobber fra 14-22 hver dag og får ikke gjort noe med arbeidstidene Anonymkode: 9225c...af6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #14 Skrevet 23. juli 2019 21 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg jobber fra 14-22 hver dag og får ikke gjort noe med arbeidstidene Anonymkode: 9225c...af6 Javel, da kan du fortsatt være ute i solen i 6 timer om dagen da... Anonymkode: 0e590...8e5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #15 Skrevet 23. juli 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber fra 14-22 hver dag og får ikke gjort noe med arbeidstidene Anonymkode: 9225c...af6 Da nyter du sola fram til du skal på jobb. Etter kl 14 er det uutholdelig ute uansett. Og så får du jo ikke gjort særlig mye mer enn det. Gjør noe gøy når du har fri i stedet. Anonymkode: 69ef3...421 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #16 Skrevet 23. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Javel, da kan du fortsatt være ute i solen i 6 timer om dagen da... Anonymkode: 0e590...8e5 Kan jeg? Takk for info! Men det stemmer nok ikke du. Er hjemme ca 23:15, og må reise hjemmefra ca 1145🤦♀️ Jeg spør ikke om tips om hvor lenge jeg kan være ute i solen osv. Jeg spør om tips til å takle fomo. Anonymkode: 9225c...af6 1
Arabella Skrevet 23. juli 2019 #17 Skrevet 23. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker jobben min og det er virkelig drømmejobben. Har jobbet hardt for å komme der jeg er nå. Men et problem jeg alltid har hatt og nå kjenner jeg det kommer igjen: det er meldt nydelig vær i helgen og jeg skal jobbe. Da blir jeg stresset. Føler jeg går glipp av alt det gøye og går glipp av finværet. Jeg har i tidligere jobber gjerne tatt en sykedag når det er fint vær. Men jeg vil ikke det nå. Jeg har jo uansett ikke tålmodighet til å sitte i solen i flere timer. Men kjenner jeg får en stresset følelse i kroppen når det er fint vær og jeg jobber. Selv om jeg vet at neste uke når der regner så bryr jeg meg egentlig ikke om hva jeg gjorde når det var sol. Noen som skjønner hva jeg mener og som har noen gode tips til meg?😅🌞 Anonymkode: 9225c...af6 Hva betyr "jobb-fomo-trenger"?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #18 Skrevet 23. juli 2019 10 minutter siden, Arabella skrev: Hva betyr "jobb-fomo-trenger"? Kvinneguiden-kjerring på sitt beste👏😅 altså tror vi bare avslutter denne tråden da dere er mer opptatt av å være dømmende og latterliggjøre enn å hjelpe med det jeg spør om. Skjønner nå hva folk mener med disse bitre gamle damene som ødelegger trådene her inne😳😂 Anonymkode: 9225c...af6 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #19 Skrevet 23. juli 2019 Husker dette da jeg gikk på vgs og jobbet hver helg! De første vårdagene når alle skulle sitte i parken og kose seg med is i sola. Mens jeg stod inne og betjente iskøen. ÅHR. Mine tips 1) Ikke sjekk sosiale medier når du ikke kan være ute 2) Vær ute når du har mulighet, du jobber jo ikke døgnet rundt 3) ALDRI ta en sykedag hvis du ikke er syk, plutselig treffer du noen du kjenner når du ligger og soler deg i parken. Anonymkode: 77884...822 1
Arabella Skrevet 23. juli 2019 #20 Skrevet 23. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinneguiden-kjerring på sitt beste👏😅 altså tror vi bare avslutter denne tråden da dere er mer opptatt av å være dømmende og latterliggjøre enn å hjelpe med det jeg spør om. Skjønner nå hva folk mener med disse bitre gamle damene som ødelegger trådene her inne😳😂 Anonymkode: 9225c...af6 Jeg er hverken kjerring eller bitter, jeg forstår bare ikke hva trådtittelen betyr. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå