AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Da kona begynte å få mindre lyst for noen år siden, begynte jeg å merke av i min private kalender de gangene vi hadde sex. Etterhvert laget jeg meg en liste, som forteller hver gang (ja det er så sjelden at det er ikke så vanskelig å lage listen) I perioder har hun hatt mer lyst en andre, så det har blitt endel datoer, mens hun i andre perioder ikke er så lysten. Nå inneholder listen en oversikt på når vi har hatt sex de siste 6 årene.. Jeg har ikke turt fortelle henne at jeg har en slik oversikt, når vi snakker om temaet, og jeg forteller jeg er frustrert over at vi så sjelden har sex, sier hun bare at det er jo ikke så sjelden (selv om det nå kan gå to måneder mellom hver gang.) Jeg har mange ganger lurt på om jeg skal dra frem listen som dokumentasjon, men tror hun kommer til å bli sur. Hva tror dere,? Utgangspunktet er jo ikke for å klage på henne, utgangspunktet for listen var for å vise meg selv at jeg ikke har grunn til å klage, men så synes jeg vel jeg kan klage litt nå om dagen da.. Anonymkode: 06a12...4c7 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #2 Skrevet 23. juli 2019 Si at du ikke vil være sammen med en lystløgner? Anonymkode: 76000...48e 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 Hun blir GARANTERT rasende hvis du forteller henne om kalenderen din 😁 Men kanskje er det likevel riktig av deg å vise kalenderen. Det er tross alt ikke bra å holde på slik hun gjør. Da blir det jo veldig tydelig hvor sjeldent dere har sex, så får hun nesten avgjøre om det er greit eller ikke. Anonymkode: 6c0e8...34b 13
Yuumi Skrevet 23. juli 2019 #4 Skrevet 23. juli 2019 Syntes du skal vise listen, fortelle henne hvorfor du lagde listen i utgangspunktet også vise henne. Hun har jo ikke noen grunn til å bli sur annet enn at hun ikke liker sex med deg og vil ha det minst mulig og at listen kanskje gjør at hun føler seg tvunget til å ha mer sex. Men dersom det er så ille så kan man jo spørre hvorfor man fortsatt er sammen. 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #5 Skrevet 23. juli 2019 Jeg har også en sånn oversikt av nøyaktig samme grunn. 😳 Hos oss kan det gå et halvt år mellom da... Hilsen kvinne Anonymkode: 3446b...e8d 9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #6 Skrevet 23. juli 2019 Kommuniser opp mot åpent forhold? Anonymkode: b4747...55d 1
tånegla Skrevet 23. juli 2019 #7 Skrevet 23. juli 2019 Kanskje du kan si at du skal lage en slik liste neste gang dere tar opp temaet. Da skjer en av to: hun blir forbanna, eller hun ønsker mer sex fordi lista ikke skal komme dårlig ut. 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #8 Skrevet 23. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kommuniser opp mot åpent forhold? Anonymkode: b4747...55d Også forstår jeg ikke hvorfor ikke dere har denne listen sammen? Dere er jo sammen om sex? Anonymkode: b4747...55d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #9 Skrevet 23. juli 2019 Tips: hvis du har hatt sex med andre og skrevet det opp på listen så fjerne det før du viser henne 👍 Anonymkode: c2b1a...947 7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #10 Skrevet 23. juli 2019 Hun vil garantert reagerer. Mon tro om hun kanskje har en annen liste om annet tema som hun er opptatt av hvor du skorter? Du har garantert ikle gjort nok for å se henne i ekteskapet. Anonymkode: 06306...21f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #11 Skrevet 23. juli 2019 Slutt å klag. Jeg har ikke hatt sex på 3 år jeg. Da kan man klage 😩 Anonymkode: 8feee...b4e 5
ArneAnd Skrevet 24. juli 2019 #12 Skrevet 24. juli 2019 Jeg har en app til dette formålet. Nice sex tracker heter den, finnes ihvertfall til iPhone. Kan legge inn når, hvor, og hva slags sex(oral, anal, osv..) Veldig fin til å holde oversikt over sexlivet. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #13 Skrevet 24. juli 2019 Laget liste i over 6 ÅR!! WTF? Gro deg en ryggrad og snakk med kjerringa! Det burde du gjort for minst 5 år og 10 mnd siden... Anonymkode: 3f1c3...e53 17
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #14 Skrevet 24. juli 2019 19 hours ago, AnonymBruker said: jeg forteller jeg er frustrert over at vi så sjelden har sex, sier hun bare at det er jo ikke så sjelden Dette er jo hver deres subjektive oppfatning, og er dermed verken rett eller gal. Å slenge "fakta" på bordet forandrer jo ikke på det. Jeg lurer også på hvorfor du har giddet å holde på med dette i 6 år uten å si noe. Dette lukter fisk.. Anonymkode: d29b5...f9e 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #15 Skrevet 24. juli 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Si at du ikke vil være sammen med en lystløgner? Anonymkode: 76000...48e Lystløgner? 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun blir GARANTERT rasende hvis du forteller henne om kalenderen din 😁 Men kanskje er det likevel riktig av deg å vise kalenderen. Det er tross alt ikke bra å holde på slik hun gjør. Da blir det jo veldig tydelig hvor sjeldent dere har sex, så får hun nesten avgjøre om det er greit eller ikke. Anonymkode: 6c0e8...34b Holde på slik hun gjør? At hun ikke tvinger seg til å ha sex når hun ikke har lyst? Anonymkode: 1b1ea...1d9 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #16 Skrevet 24. juli 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Lystløgner? Holde på slik hun gjør? At hun ikke tvinger seg til å ha sex når hun ikke har lyst? Anonymkode: 1b1ea...1d9 Om hun ikke vil ha sex, så må hun åpne seg for andre alternativer. Hun kan ikke forvente at mannen ikke skal ha sex i det hele tatt /hn eller han. Om hun ikke vil ha det, så må de åpne litt alternativer som f.eks, fuck buddy evt åpent forhold. om hun nekter det, ja da er det bare å stikke.. For jeg hadde ikke orket å være i et forhold der man aldri har sex, sex for meg er viktig, og om jeg ikke får det iallefall en gang vær annen ukke eller vær uke, så sier jeg ifra, om hun nekter, så går jeg. enkelt å greit. Anonymkode: 73f78...e2e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #17 Skrevet 24. juli 2019 Ross Geller er det deg ? Anonymkode: e69d6...705 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #18 Skrevet 24. juli 2019 22 hours ago, AnonymBruker said: Da kona begynte å få mindre lyst for noen år siden, begynte jeg å merke av i min private kalender de gangene vi hadde sex. Etterhvert laget jeg meg en liste, som forteller hver gang (ja det er så sjelden at det er ikke så vanskelig å lage listen) I perioder har hun hatt mer lyst en andre, så det har blitt endel datoer, mens hun i andre perioder ikke er så lysten. Nå inneholder listen en oversikt på når vi har hatt sex de siste 6 årene.. Jeg har ikke turt fortelle henne at jeg har en slik oversikt, når vi snakker om temaet, og jeg forteller jeg er frustrert over at vi så sjelden har sex, sier hun bare at det er jo ikke så sjelden (selv om det nå kan gå to måneder mellom hver gang.) Jeg har mange ganger lurt på om jeg skal dra frem listen som dokumentasjon, men tror hun kommer til å bli sur. Hva tror dere,? Utgangspunktet er jo ikke for å klage på henne, utgangspunktet for listen var for å vise meg selv at jeg ikke har grunn til å klage, men så synes jeg vel jeg kan klage litt nå om dagen da.. Anonymkode: 06a12...4c7 Hvis du har en liste over de gangene su har tatt initiativ til f.ex husarbeid som du kan legge frem samtidig, kan du kanskje vurdere det. et forhold der mannen anklager deg for for lite sex og i tillegg legger ansvaret for hele seksuallivet på deg som kvinne er som regel over spør du meg. Ps: jeg hadde kicks deg ut om kom med en slik liste. Værsegod Finn deg noen andre og takk og farvel. Anonymkode: bc9d7...dbc 6
Carrot Skrevet 24. juli 2019 #19 Skrevet 24. juli 2019 (endret) Jeg tror at måten du evt forteller det på er avgjørende for hvilken reaksjon du får. Sier du "det er feil, se her - jeg har faktisk skrevet ned de gangene vi har hatt sex de siste 6 årene" blir det verre enn om du sier "jeg har så store problemer med mangelen på intimitet mellom oss at jeg har lurt på dette når du sier det ikke er så lite så jeg har fulgt litt med og det viser seg at vi de siste 12 mnd har vært intime x ganger og for meg er det et problem jeg gjerne vil vi skal jobbe med - hva kan jeg gjøre for å tenne lysten i deg" Endret 24. juli 2019 av Carrot 15
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #20 Skrevet 24. juli 2019 Tenker at hun svarer at det ikke et så sjeldent fordi hun er lei av å svare på det. Selvfølgelig vet hun at det er sjeldent! Hun har ikke lyst på mer sex. Anonymkode: a9296...3da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå