Gå til innhold

Dere damer.Hender det at dere sitter på en strand og gjemmer dere bak mørke solbriller mens dere beundrer menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svar ærlig !

Anonymkode: 2a4a0...08a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei 😂😂😂😂😂

Anonymkode: e372f...ea6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 3972c...385

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det hender jeg kikker på andre damer for å sammenligne meg selv med de. 

Anonymkode: 16da9...bfd

• Liker 11
Skrevet

Nei, har faktisk aldri sett en mann som var så kjekk at jeg gadd å se 2 ganger på han, er ikke mye beundre når det kommer til menn på stranden her i Norge. 

Mange pene damer da.👍😊

• Liker 4
Skrevet

Har aldri vært på en strand, så nei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke her i Norge. Menn er ikke kjekke nok og gjør ingenting med seg selv her i landet. Men i utlandet, ja så absolutt 😍

Anonymkode: a43d7...6ae

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja😊 Både menn og damer. Selv om jeg ikke tenner på damer, så ser mange damer bra ut.

Anonymkode: 273c9...aa6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner blir kvalme av å se halvnakne menn. Det er av en eller annen grunn vanskelig for mange menn å få inn i hodet.

Egentlig er det helt unødvendig for menn å trene for å se bra ut. Det hjelper lite å gå fra "veldig kvalmende" til " ganske kvalmende".

Anonymkode: ba57f...551

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei 😂

Men ser innimellom på pene damer og sammenligner meg selv litt da.

Anonymkode: 7179a...a8c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, går ikke på stranda.

Anonymkode: 67cc4...8f7

AnonymBruker
Skrevet

Nei, når jeg er på stranda er jeg opptatt av to ting: kroppen min i bikini (=ubekvem) og å gjøre strandting (sole seg, bade, grille, skravle med venner o.l.).

Anonymkode: 7b4d1...904

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke, behold klærne på sier nå jeg. 

Anonymkode: 9d7f2...4d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Jeg beundrer kun min summer crush!🔥

Anonymkode: 2e682...a21

Skrevet

Nei. 

På stranda pleier jeg å lese, sole meg og slappe av. Er ikke der hverken for å glo eller bli beglodd 😊

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner blir kvalme av å se halvnakne menn. Det er av en eller annen grunn vanskelig for mange menn å få inn i hodet.

Egentlig er det helt unødvendig for menn å trene for å se bra ut. Det hjelper lite å gå fra "veldig kvalmende" til " ganske kvalmende".

Anonymkode: ba57f...551

DU snakker ikke for alle kvinner!

Anonymkode: 3961f...cbf

• Liker 12
Skrevet

Er sjelden på stranda, men kan fint beundre sånn ellers 🙈

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er vi menn bare til for befruktning og økonomiske forhold? Er nesten så en vurderer å bli homo. Etter mer jeg leser på KG, jo mer forstår jeg at vi menn kun er et hår i suppa for dere damer. Er nesten fristende å oppfordre alle menn til en nasjonal boikott av kvinner, så kan dere sitte der å nyte dere selv og andre av samme kjønn

Anonymkode: de6fa...4c7

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er vi menn bare til for befruktning og økonomiske forhold? Er nesten så en vurderer å bli homo. Etter mer jeg leser på KG, jo mer forstår jeg at vi menn kun er et hår i suppa for dere damer. Er nesten fristende å oppfordre alle menn til en nasjonal boikott av kvinner, så kan dere sitte der å nyte dere selv og andre av samme kjønn

Anonymkode: de6fa...4c7

Dere kunne giddet å gjort mer med dere selv. Damer gjør mye hele tiden for å ta seg godt ut for dere. Og allikevel sitter dere der bleikfeite og hårete, og bedømmer utseende til oss kvinner. Det er ikke rart mange av oss blir sure og negative. Har du tenkt på det noen gang? 

Anonymkode: a43d7...6ae

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...