Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #41 Del Skrevet 19. februar 2010 Ang Cola http://www.members.tripod.com/~Barefoot_Lass/cola.html. Tilfeldighet at det punktet med bruning også var en meksikansk dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loniss Skrevet 19. juni 2010 #42 Del Skrevet 19. juni 2010 Ta en tom flaske med sånn Spraytut, fyll den med vann og tilsett masse masse salt, spray dette på deg før du soler deg. Men husk, du kan bli veldig solbrent, så ikke bruk mye i fjeset og bruk for all del solkrem. Man blir mindre brun destod høyere solfaktor, men man burde heller være hvit enn rød ville jeg trudd. Saltvann hjelper skjønner du. Derfor man blir mer brun av å sole seg på stranda med saltvann enn ved basseng kanten. men husk, solkrem for all del. Jeg syntes selv at dette funker, men du brenner jo huden så vær forsiktig og ikke overdriv med det. Det vil nok mest sannsynlig svi som bare pokker og da burde du heller skylle det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinkAngel83 Skrevet 20. juni 2010 #43 Del Skrevet 20. juni 2010 Beste tips for å bli brun? Ikke vær lys i huden eller ha fregner! (Jeg blir heller aldri brun.) Du kan jo derimot prøve selvbruningskrem? Og Cola hører ikke til på kroppen! :fy: Jeg er lys i huden, rødt hår og har fregner, men begynner hver år, ca i mars, å ta sol i 10 minutter en gang i uka. Får ikke mye farge pga det, men når jeg er ute i den naturlige sola da, så blir jeg ikke solbrent, og får en litt gylden farge.. Blir aldri sånn kjempebrun.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila24 Skrevet 9. september 2012 #44 Del Skrevet 9. september 2012 jeg er ikke smart på det men gå på solarium som meg da ;-) det funker med 80% :-) men lykke til da! :hoppendeglad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mizzmichelle Skrevet 9. september 2012 #45 Del Skrevet 9. september 2012 jeg er ikke smart på det men gå på solarium som meg da ;-) det funker med 80% :-) men lykke til da! :hoppendeglad: enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #46 Del Skrevet 9. september 2012 Tar dere solarium om vinteren også? Anonym poster: 27294921c0fa4cdc9f0f28ba89b79853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canosa Skrevet 20. juli 2016 #47 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Betakaroten - https://no.iherb.com/pr/Now-Foods-Natural-Beta-Carotene-25-000-IU-90-Softgels/ Eneste som har fungert for meg så effektiv. Endret 17. september 2020 av canosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #48 Del Skrevet 20. juli 2016 4 minutter siden, canosa skrev: Brunfargen du får av sola kommer av at huden produserer melanin som respons på UV-strålingen, og denne prosessen foregår dypt nede i huden. Derfor er det ingenting som kan framskynde denne prosessen. Men tro kan flytte fjell. Laget du deg en profil her inne for å svare i en 11 år gammel tråd? Anonymkode: 25937...d1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå