AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Jeg har lyst å komme i undertøy/sexy kjole/klær, og leke at jeg er en kvinne som har hørt at mannen min er alene hjemme fordi konen er på tur.... Og så forføre han til sengs. Men én gang i begynnelsen av forholdet foreslo jeg en tilsvarende lek, men han sa at han var imot utroskap og derfor ikke ville bli med på den leken, men at vi kunne leke at han ikke hadde en kone.... Jeg håper jo dette var noe han sa fordi det var i begynnelsen av forholdet. Men menn, dersom konen deres hadde laget en slik lek, uten at dere visste det.... Hadde dere blitt med på leken da? Anonymkode: 8fe0a...fc6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #2 Skrevet 23. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst å komme i undertøy/sexy kjole/klær, og leke at jeg er en kvinne som har hørt at mannen min er alene hjemme fordi konen er på tur.... Og så forføre han til sengs. Men én gang i begynnelsen av forholdet foreslo jeg en tilsvarende lek, men han sa at han var imot utroskap og derfor ikke ville bli med på den leken, men at vi kunne leke at han ikke hadde en kone.... Jeg håper jo dette var noe han sa fordi det var i begynnelsen av forholdet. Men menn, dersom konen deres hadde laget en slik lek, uten at dere visste det.... Hadde dere blitt med på leken da? Anonymkode: 8fe0a...fc6 Nei, jeg hadde hivd henne i bilen og kjørt på legevakta, for da hadde det vært noe ALVORLIG! 😅 Anonymkode: ff1ba...5c5 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jeg hadde hivd henne i bilen og kjørt på legevakta, for da hadde det vært noe ALVORLIG! 😅 Anonymkode: ff1ba...5c5 Hvorfor? Anonymkode: 8fe0a...fc6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #4 Skrevet 23. juli 2019 Han har jo sagt at han ikke har lyst, og da skjønner jeg ikke hvorfor du ikke vil respektere det? Anonymkode: c2ee7...86a 10
artigmedsex Skrevet 23. juli 2019 #5 Skrevet 23. juli 2019 Ved rollespilling bør man være åpen for det meste. Man tenner jo på forskjellige ting, så her må man gi og ta.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #6 Skrevet 23. juli 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har jo sagt at han ikke har lyst, og da skjønner jeg ikke hvorfor du ikke vil respektere det? Anonymkode: c2ee7...86a Jeg respekterer ønskene hans. Men å være imot utroskap og å ha en slik lek, der han har sex med meg er jo ikke å være utro. Dessuten er han ikke så skinnhellig som han ga utrykk for i begynnelsen. Men du svarte ikke på spørsmålet mitt, så du trenger ikke svare til denne kommentaren heller 😊 Anonymkode: 8fe0a...fc6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #7 Skrevet 23. juli 2019 24 minutter siden, artigmedsex skrev: Ved rollespilling bør man være åpen for det meste. Man tenner jo på forskjellige ting, så her må man gi og ta. Ja, det er jo bare en lek 😊 Anonymkode: 8fe0a...fc6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #8 Skrevet 23. juli 2019 Hadde jo vært med på det, selv om det ikke nødvendigvis hadde vært min fantasi. Må jo gjøre litt for å tilfredsstille partneren. Hvem vet, kanskje hadde det vært pirrende og Anonymkode: c2ebc...f31 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #9 Skrevet 23. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde jo vært med på det, selv om det ikke nødvendigvis hadde vært min fantasi. Må jo gjøre litt for å tilfredsstille partneren. Hvem vet, kanskje hadde det vært pirrende og Anonymkode: c2ebc...f31 Ja, for jeg ser for meg at dersom jeg hadde sagt noe slikt som; har du Ikke lyst å ha sex med meg...? Dersom han er avvisende, ville reve han litt mellom å svare jo eller nei. For meg har han jo alltid lyst på.... 😜 Anonymkode: 8fe0a...fc6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #10 Skrevet 23. juli 2019 Tipp topp! Tommel opp! Vi har en lignende lek. Veldig opphissende. Hun inviterer elskeren sin (meg) på besøk. Sexy undertøy osv Anonymkode: 0d7a0...d4e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #11 Skrevet 23. juli 2019 Sexleker er alltid litt kleine og cheesy. Denne er vel ikke noe teitere enn andre. Anonymkode: e8c00...429 3
FluffyJuggernaut Skrevet 23. juli 2019 #12 Skrevet 23. juli 2019 Hva andre menn syns er sexy eller ikke har jo ingenting med saken og gjøre. Mannen din likte ikke idéen, og det er jo det du må forholde deg til. Du kan jo lufte idéen på nytt, tilfelle han har endret mening i løpet av årene. Men om han fortsatt ikke vil, så får respektere det og ha den fantasien alene. Men dere finner nok en fantasi som dere kan leve ut som rollespill og som kan tenne dere begge. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #13 Skrevet 23. juli 2019 Rollespill er bare lek. Jeg tenner på å bli voldtatt, men det kunne aldri falle meg inn å ønske å bli det i virkeligheten! Forstår elskerinne fantasien. Jeg er en gift manns elskerinne, og det er alltid like spennende når han kommer til meg eller jeg drar hjem til han og vi knuller i deres seng. Anonymkode: f6f31...71e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #14 Skrevet 23. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Rollespill er bare lek. Jeg tenner på å bli voldtatt, men det kunne aldri falle meg inn å ønske å bli det i virkeligheten! Forstår elskerinne fantasien. Jeg er en gift manns elskerinne, og det er alltid like spennende når han kommer til meg eller jeg drar hjem til han og vi knuller i deres seng. Anonymkode: f6f31...71e Nettopp. Jeg ønsker ikke å leke at han er elskeren min, men jeg hadde blitt med dersom han ønsket det 😊 så jeg håper han blir med på leken 😊 Anonymkode: 8fe0a...fc6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #15 Skrevet 23. juli 2019 6 timer siden, FluffyJuggernaut skrev: Hva andre menn syns er sexy eller ikke har jo ingenting med saken og gjøre. Mannen din likte ikke idéen, og det er jo det du må forholde deg til. Du kan jo lufte idéen på nytt, tilfelle han har endret mening i løpet av årene. Men om han fortsatt ikke vil, så får respektere det og ha den fantasien alene. Men dere finner nok en fantasi som dere kan leve ut som rollespill og som kan tenne dere begge. Men våre leker blir best dersom vi ikke avtaler for mye. Da blir det en sånn "i kveld er jeg lærer", eller "i kveld skal jeg bli befølt av massøren". Så er begge med på leken. Jeg har derfor mest lyst å lure han med på leken, istedefor. Han kommer ikke til å se på det som et ekstremt overtramp,men kan hende det ikke gir han helt kick. Men det gir meg et kick. Og det tror jeg han kommer til å digge. Så vinn-vinn. Anonymkode: 8fe0a...fc6 1
Master1 Skrevet 25. juli 2019 #16 Skrevet 25. juli 2019 På 23.7.2019 den 19.56, AnonymBruker skrev: Rollespill er bare lek. Jeg tenner på å bli voldtatt, men det kunne aldri falle meg inn å ønske å bli det i virkeligheten! Forstår elskerinne fantasien. Jeg er en gift manns elskerinne, og det er alltid like spennende når han kommer til meg eller jeg drar hjem til han og vi knuller i deres seng. Anonymkode: f6f31...71e play rape kan være spennende det M@ster
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #17 Skrevet 25. juli 2019 2 minutter siden, Master1 skrev: play rape kan være spennende det M@ster Men det virker ikke som så mange mannfolk synes det er en gøy lek... 😑 Anonymkode: 8fe0a...fc6
Master1 Skrevet 25. juli 2019 #18 Skrevet 25. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det virker ikke som så mange mannfolk synes det er en gøy lek... 😑 Anonymkode: 8fe0a...fc6 er det ikke
Darkrobin27 Skrevet 25. juli 2019 #19 Skrevet 25. juli 2019 Om man ikke tenner på det er det vanskeligt og tvinge på en som faktisk ikke blir seksuelt tent på det. Det er som å be deg f.eks spise rå egg som du ikke liker i det hele tatt..
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #20 Skrevet 25. juli 2019 Hadde dumpa deg Anonymkode: b4a93...384 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå