AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Hei! Jeg hadde pillefri uke 19-25. Juni, med bortfallsblødning 22-24. Juni. 06. Juli tok jeg min siste ppille, da vi bestemte oss for å prøve å bli gravide etterhvert. 10. Juli, altså 2.5 uke etter siste ''mens''/bortfallsblødning fikk jeg en forholdsvis frisk og kraftig blødning i forhold til den jeg er vant med under pillefri uke. Noen som har erfaring med det samme, evt vet om jeg er så heldig å kommet rett inn på riktig syklus igjen? I helga hadde jeg vondt nederst i magen, mens nå kjenner jeg bare murringer og føler meg litt hovven der nede. Har også ømme bryst innimellom, ikke nødvendigvis begge samtidig og har tatt eggløsningstester i går og idag som er negative. I følge Flo appen skal jeg ha eggløsning idag, men begynner nesten å tro at jeg hadde den på fredag for da var det relativt vått der nede, mens nå har jeg mer hvit lotionaktig utflod.. Blir virkelig ikke klok på dette, og trenger gjerne gode råd/tips om noen har erfart det samme. Anonymkode: 0019d...b65
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 Tok to år før syklusen min var helt på stell og jeg fikk normal eggløsning tilbake. Det er min erfaring. Anonymkode: cea39...e6e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #4 Skrevet 23. juli 2019 Hvis du tok din siste p pille 6. Juli vil jeg tro du har fikk en slags bortfallsblødning den 10. Juli. Jeg fikk første eggløsning 21 dager etter jeg tok siste pille. Kanskje det er eggløsning på vei hos deg? Jeg hadde symptomer på eggløsning en stund før eggløsningen faktisk inntraff, så jeg ville fortsatt og testet og sett om den kommer. Forøvrig er det vanlig at man har endel symptomer etter pilleslutt fordi hormonene er i ulage. Det beste er egentlig å vente til du har fått første ordentlige menstruasjon etter pilleslutt og så begynne å teste for eggløsning på dag 10-12 for å kartlegge syklusen din. Anonymkode: a9c07...b4e
270919 Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 På 23.7.2019 den 14.28, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg hadde pillefri uke 19-25. Juni, med bortfallsblødning 22-24. Juni. 06. Juli tok jeg min siste ppille, da vi bestemte oss for å prøve å bli gravide etterhvert. 10. Juli, altså 2.5 uke etter siste ''mens''/bortfallsblødning fikk jeg en forholdsvis frisk og kraftig blødning i forhold til den jeg er vant med under pillefri uke. Noen som har erfaring med det samme, evt vet om jeg er så heldig å kommet rett inn på riktig syklus igjen? I helga hadde jeg vondt nederst i magen, mens nå kjenner jeg bare murringer og føler meg litt hovven der nede. Har også ømme bryst innimellom, ikke nødvendigvis begge samtidig og har tatt eggløsningstester i går og idag som er negative. I følge Flo appen skal jeg ha eggløsning idag, men begynner nesten å tro at jeg hadde den på fredag for da var det relativt vått der nede, mens nå har jeg mer hvit lotionaktig utflod.. Blir virkelig ikke klok på dette, og trenger gjerne gode råd/tips om noen har erfart det samme. Anonymkode: 0019d...b65 Man kan visst ha mensen uten eggløsning.. jeg sluttet på p-pillen i august ca, etter 23 år i strekk på den. Fikk mens etter ca 5-6 uker og så hver 28 dag etter det. Eggløsningstest var positiv i november og desember, ble gravid i desember
Netteflette Skrevet 25. juli 2019 #6 Skrevet 25. juli 2019 Jeg sluttet på cerazette i starten av juni, fikk en liten 3 dagers mens 29 juni.. testet positiv på el test den 13 juli, og på 9 DPO fikk jeg frisk blødning ved toalettbesøk og 2 dager med brun utflod.. i dag, 12 DPO fikk jeg igjen frisk blødning ved toalettbesøk, og utover dagen i dag også kun bittelitt brunt utflod🤔 Kan se ut som syklusen min er litt på bærtur. Noen som har opplevd det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå