AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Finnes det overhodet noe som kan gjøre deg raskere frisk ved en forkjølelse? Har ikke feber, men har feberfølelse i kroppen og vond hals. Har nå kjøpt Sambucol. Vet mange sverger til dette, men har egentlig ikke store forhåpninger. Kan neppe skade. Takk for eventuelle tips! Anonymkode: b146a...cbf
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #2 Skrevet 23. juli 2019 Honning hjelper bare hvis den er økologisk. Snakker av erfaring. Bruker eplesidereddik og honning. Lager det som en slags te, så snart jeg merker antydning til begynnende forkjølelse. Har ikke vært forkjølet på over 3 år nå. Men ikke ha for varmt vann, bruk temperert. Ellers ødelegger du mye av stoffene i honningen. Hender jeg også spiser ca en teskje, før jeg stikker ut døra om morgenen. Morgen og kveld er nok. Anonymkode: 897f9...4d2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 Te med økologisk honning. Prøv å holde luften frisk, men på samme tid varmt inne. Prøv noe halstabletter! Anonymkode: 67271...ad3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #5 Skrevet 23. juli 2019 Å svelge sæden til en kjekk fyr. Anonymkode: 42c00...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå