AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Jeg liker å sitte på do i dempet belysning og må ta på lyset for å sjekke at det ikke er noe nedi toalettet. Har jo lest skrekk-historier. Tror skrekken ble født da jeg leste en avis-artikkel om det. (VG, sikkert). Om en slange eller rotte, som hadde forvillet seg ‘opp’ gjennom kloakksystemet. Samme med da jeg så avis-artikler om noen som hadde blitt bitt av gjedde, da måtte jeg selvfølgelig lese om disse lumske fiskene, som kan bli digre og, ikke minst, svært gamle. 30 år, var det? Og opptil en meter, med skarpe tenner. Hvem tør å dingle fra kaien osv når en gjedde tror at plaskingen i beina er en matbit. Takke meg til vann uten gjedder😅 Jeg trodde ferskvann var ‘safe’, da jeg ikke liker å bade i saltvann alltid pga sharks. Altså, haier! I Danmark er det trygt for Feks hvithaier, men Italia, osv. The horror. Basseng til meg, takk, hvor jeg kan se hva som befinner seg under meg. 😛 yey. Svømte i et par år et par ganger i uken som pre-teen. Husker jeg fikk vann i hodet og at det svidde. Men etterpå var det som å få en utblåsning, sikkert lik den hvaler har når de spruter væske opp av hullet de har på toppen. Ikke at jeg er marinebiolog. Skaperen bak SPONGEBOB er en idealist, tydeligvis. En marinebiolog med et dypt ønske om å introdusere det for småbarn. Så man kan ikke si at det er forankret i noe dritt, akkurat. Kanskje SPONGEBOB er litt som Shakespeare, med doble betydninger, eller poengtering på to forskjellige måter i en og samme setning, for å være ærlig er jeg ikke vel bevandret i Shakespeares, eh, verker. Det er det som skjer, og alle de underliggende faktorene. Jeg liker at han er evig optimist. Sprudlende, en enorm inspirasjonskilde for andre om han eksisterte IRL. Lik skaperen, kanskje. Med stjerner i øynene og et dypt ønske om å nå frem til barna. Ser på den som høykvalitets. Yeah, life finds a way. Spongebob lar seg ikke knekke. Han er jo en svamp. Nesten som kunnskapstørst og at man suger alt til seg. Som et slags symbol på det. Anonymkode: 7f6d5...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå