AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Vi har besøk denne uken av broren min og hans to barn. De er helt skjønne, men for et lydnivå på barna! De prater uten stopp fra de våkner til de legger seg, og det veldig høyt! Barna er helt normale og har ifølge broren min bestått hørselstesten med glans. Det er uutholdelig å være med dem en hel dag på grunn av lydnivået. De krangler en del også, det ender ofte med ytterligere økt lydnivå. Hvordan får man barn til å dempe seg? Jeg har ikke barn selv. Anonymkode: 736cd...f1c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #2 Skrevet 23. juli 2019 Ingenting du kan gjøre. Jeg har et slikt barn og ingenting hjelper. Ber barnet dempe seg og roe seg hele tida men det er håpløst. Anonymkode: 58e3a...062 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingenting du kan gjøre. Jeg har et slikt barn og ingenting hjelper. Ber barnet dempe seg og roe seg hele tida men det er håpløst. Anonymkode: 58e3a...062 Hvordan klarer du å leve med det? Anonymkode: 736cd...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #4 Skrevet 23. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan klarer du å leve med det? Anonymkode: 736cd...f1c Hehe man har jo ikke et valg 🙂 Må bare Anonymkode: 58e3a...062 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #5 Skrevet 23. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe man har jo ikke et valg 🙂 Må bare Anonymkode: 58e3a...062 Huff, jeg får hodepine etter en time. Jeg tror jeg forblir barnløs. Anonymkode: 736cd...f1c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #6 Skrevet 23. juli 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har besøk denne uken av broren min og hans to barn. De er helt skjønne, men for et lydnivå på barna! De prater uten stopp fra de våkner til de legger seg, og det veldig høyt! Barna er helt normale og har ifølge broren min bestått hørselstesten med glans. Det er uutholdelig å være med dem en hel dag på grunn av lydnivået. De krangler en del også, det ender ofte med ytterligere økt lydnivå. Hvordan får man barn til å dempe seg? Jeg har ikke barn selv. Anonymkode: 736cd...f1c tenk på broren din som lever med bråket hver dag. Jeg har også barn og blir helt tussete av maset. Mister helt konsentrasjonsevne.. Anonymkode: 825bd...789 3
SoWhat? Skrevet 23. juli 2019 #7 Skrevet 23. juli 2019 Må le litt her. Barn som snakker høyt og mye liker jeg. De tar litt plass og det skal de gjøre. Send dem til meg 🙂 1
Visla Skrevet 23. juli 2019 #8 Skrevet 23. juli 2019 Desverre lite å gjøre med. De fleste barn jeg kjenner prater mye, og gjerne høyt. Inkludert mine egne. Travelt? Ja! Men barn er barn, og de fleste lærer å dempe seg litt etterhvert. Kjenner ikke like mange voksne som er SÅ høylytte😂 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #9 Skrevet 23. juli 2019 Bare vent til de blir tenåringer.. Da eskalerer det helt ekstremt. Anonymkode: bc584...334 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #10 Skrevet 23. juli 2019 Jenta mi på 2 fra morgen til kveld. Jaja lange setninger med pronomen og bøyninger. Godt hun får øvd seg ❤️ Anonymkode: 92d34...0ce
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #11 Skrevet 23. juli 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare vent til de blir tenåringer.. Da eskalerer det helt ekstremt. Anonymkode: bc584...334 … eller ikke. Jeg hadde en sønn som ropte alt han sa fra han var 2-5, vi tullet med at volumknappen var i stykker. Nå er han 16 og det er umulig å høre hva han sier sånn som han mumler. Så nå tuller vi med at han brukte opp lyden som liten Det er kanskje typisk tenåringer å skråle og hoie, men det er minst like vanlig at de mumler så du knapt hører hva de sier... Anonymkode: ce88d...d89 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #12 Skrevet 23. juli 2019 Gjenkjennelig. 😂 Send dem ut for å leke så du får en pause. Anonymkode: 4f46c...2e9 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #13 Skrevet 23. juli 2019 Den ene sønnen min snakker også hele tiden, og det veldig høyt. Krangler gjør han med broren også. Det er mye lyd ja. Sånn er det med barn. Anonymkode: f3878...a52
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #14 Skrevet 23. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har besøk denne uken av broren min og hans to barn. De er helt skjønne, men for et lydnivå på barna! De prater uten stopp fra de våkner til de legger seg, og det veldig høyt! Barna er helt normale og har ifølge broren min bestått hørselstesten med glans. Det er uutholdelig å være med dem en hel dag på grunn av lydnivået. De krangler en del også, det ender ofte med ytterligere økt lydnivå. Hvordan får man barn til å dempe seg? Jeg har ikke barn selv. Anonymkode: 736cd...f1c Sånn er det å ha barn. Du kommer til å møte deg selv i døra når du selv blir foreldre😉 Anonymkode: f2b76...68f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #15 Skrevet 23. juli 2019 Gjentar innstemme så fort de prater høyt. Om jeg så må si det 1000 ganger om dagen så gjør jeg det. Anonymkode: d57ea...5ed 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #16 Skrevet 23. juli 2019 Sikkert fint å vokse opp med at man hele tiden må dempe seg/snakke lavere/mindre. Ikke rart de blir stille som tenåringer når de skjønner hva folk har sagt til dem så fort de har snakket. Anonymkode: 2a434...586
Kvalitet Skrevet 23. juli 2019 #17 Skrevet 23. juli 2019 Jeg er mormor til to barn som også snakker veldig høyt. Tror det kommer av at de går i barnehage hvor det er mye støy i det daglige. Jeg ber dem snakke med innestemme - må ofte gjenta det, men det hjelper litt. Første gang jeg ba om innestemme spurte den yngste «Hvorfor det?» Fordi vi er inne vennen min😊. At de snakker mye betyr lite 😍 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #18 Skrevet 23. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det å ha barn. Du kommer til å møte deg selv i døra når du selv blir foreldre😉 Anonymkode: f2b76...68f Etter denne uken kommer jeg nok til å få et enkelt valg. Anonymkode: 736cd...f1c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #19 Skrevet 23. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sikkert fint å vokse opp med at man hele tiden må dempe seg/snakke lavere/mindre. Ikke rart de blir stille som tenåringer når de skjønner hva folk har sagt til dem så fort de har snakket. Anonymkode: 2a434...586 Det er forskjell på å snakke, være glad og vise glede med språket enn å skrike mens man prater. Ungdom blir ikke stillere av den grunn. Jeg er ikke interessert i ha å tre unger som hyler i munn på hverandre fordi noen mener de ikke får utrykt deg godt nok. Det finnes en mellom ting. Innestemme er greit å lære seg. Jeg blei ikke noe stille barn eller voksen jeg fordi moren min ba meg dempe meg. Anonymkode: d57ea...5ed 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #20 Skrevet 23. juli 2019 Haha jeg syns pratsomme barn er hysterisk morsomme! Ikke skam dem iallfall, men er innafor å si at tante liker bedre når vi ikke roper bedre til hverandre. Si det ut fra deg selv og ikke at de er feil feil feil. Anonymkode: a45d8...2ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå