AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Følger feks kona til riise som er gravid og ser stadig vekk alle babytingene hun får gratis fra ulike sponsorer... alt hun gjør er jo bare å reklamere for det. Hva med oss andre som må skru på krona og i tillegg betale for alt dette? Disse folka har jo nok penger til å kjøpe. Gi meg også, jeg kan også reklamere overalt for dette..... utrolig irriterende! Anonymkode: 2478a...be8
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #2 Skrevet 23. juli 2019 Du skriver jo svaret selv, fordi de reklamerer for det. Anonymkode: d4493...b29 8
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 De har mange følgere/tilhengere, noe sponsorene ser på som en gullgruve. ALLE må jo ha det bloggerne har. Og dette genererer mer salg hos sponsorene Anonymkode: c7dcd...5f2 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #4 Skrevet 23. juli 2019 Fordi DU og andre ser på det tøvet de skriver...og blir påvirket av det de bruker og skriver om. Det er jo dere som bruker tiden deres på slikt fjas som er selve motoren i det her 🙄😝 Anonymkode: eab4b...826 11
Sirah Skrevet 23. juli 2019 #5 Skrevet 23. juli 2019 Fordi det er ekstremt god reklame for firmaene at bloggerne fronter produktene. Du får skaffe den noen tusen følgere så skal du se at sponsortingene renner inn 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #6 Skrevet 23. juli 2019 De får det heller ikke gratis. Alle sponsede produkter må de skatte av. De får det billigere ja, men ikke gratis. Om du lager deg en interessant Instagram profil, eksponerer livet ditt og alt det medfølger og skaper deg en stor følgerbase, kan du også få sponset ting. Men før man skaper seg et navn og en stor følgerbase, så må man gjerne tigge etter spons selv. Ikke noe jeg trakter etter ihvertfall. Anonymkode: 91a53...209 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #7 Skrevet 23. juli 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Følger feks kona til riise som er gravid og ser stadig vekk alle babytingene hun får gratis fra ulike sponsorer... alt hun gjør er jo bare å reklamere for det. Hva med oss andre som må skru på krona og i tillegg betale for alt dette? Disse folka har jo nok penger til å kjøpe. Gi meg også, jeg kan også reklamere overalt for dette..... utrolig irriterende! Anonymkode: 2478a...be8 Kan du reklamere til større mengder følgere? Om du har noen hundre følgere på insta, så er du ikke spesielt attraktiv som reklameplakat, men har du noen tusen så når du ut til en god del og dermed attraktiv. Jo flere følgere du har, jo mer attraktiv er du for bedrifter som reklameplakat. Kona til Riise har over 75 000 følgere på instagram, jeg selv har 250. Selvfølgelig vil en bedrift heller sponse henne som når ut til så mange flere. Om en prosent av mine følgere benytter seg av en sponset link, så får bedriften neppe dekket produktet de har sponset meg, mens om en prosent av kona til Riise sine følgere handler, så har dem fått mange nye kunder... På samme måte som de store bedriftene sponser lagene i tippeligaen med store summer, i stedet for å sponse ett totalt ukjent lag i nedre divisjoner. En annen ting som gjør at en god del bloggere får sponsorer er også forståelse av markedsføring. Anonymkode: ed736...b6c 1
skrue Skrevet 23. juli 2019 #8 Skrevet 23. juli 2019 (endret) Veldig glad jeg ikke har hoppet på det følgekjøret av andre enn personlige venner. Må jo være årsake til mye mistrivsel og missunnelse. Endret 23. juli 2019 av skrue
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #9 Skrevet 23. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Følger feks kona til riise som er gravid og ser stadig vekk alle babytingene hun får gratis fra ulike sponsorer... alt hun gjør er jo bare å reklamere for det. Hva med oss andre som må skru på krona og i tillegg betale for alt dette? Disse folka har jo nok penger til å kjøpe. Gi meg også, jeg kan også reklamere overalt for dette..... utrolig irriterende! Anonymkode: 2478a...be8 Snu på krona, heter uttrykket, ikke skru på krona. Og grunnen til at jeg ikke går inn på blogger er at jeg ikke er villig til å støtte opp om denne typen fordekt reklame, reklame med eller uten merking. Ved å gi klikk til disse bloggerne så gir du støtte til at bloggerne kan fortsette, få ting gratis og fortsette sitt glamorøse liv på dine likerklikk. De burde skaffe seg en jobb, utenfor bloggen. Men det klarer de vel neppe? Mange av dem har ikke utdannelse utover folkeskole engang. Anonymkode: 1ceb3...b56
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #10 Skrevet 24. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Snu på krona, heter uttrykket, ikke skru på krona. Og grunnen til at jeg ikke går inn på blogger er at jeg ikke er villig til å støtte opp om denne typen fordekt reklame, reklame med eller uten merking. Ved å gi klikk til disse bloggerne så gir du støtte til at bloggerne kan fortsette, få ting gratis og fortsette sitt glamorøse liv på dine likerklikk. De burde skaffe seg en jobb, utenfor bloggen. Men det klarer de vel neppe? Mange av dem har ikke utdannelse utover folkeskole engang. Anonymkode: 1ceb3...b56 Folkeskole? Anonymkode: f756a...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå