Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #1 Del Skrevet 8. mai 2005 Er det noen som har teksten til diktet "Lik meg når jeg er teit" av Henrik Mestad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-brud Skrevet 8. mai 2005 #2 Del Skrevet 8. mai 2005 glemte å logge meg inn i stad når jeg skrev innlegget.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #3 Del Skrevet 8. mai 2005 Er ikke det et skuespill da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-brud Skrevet 8. mai 2005 #4 Del Skrevet 8. mai 2005 I et tidligere innlegg blir det referert til som et dikt... Så lurer på kossen det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemona Skrevet 8. mai 2005 #5 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg har det, og har lagt det ut tidligere, men det ble fjernet pga kopirett. Finnes i en bok jeg har som heter "Love - dikt om kjærlighet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. mai 2005 #6 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg har det, og har lagt det ut tidligere, men det ble fjernet pga kopirett. Finnes i en bok jeg har som heter "Love - dikt om kjærlighet". Eller send teksten som PM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemona Skrevet 8. mai 2005 #7 Del Skrevet 8. mai 2005 Eller send teksten som PM! Men da må vel "gjest" være registrert? Hvis hun registrerer seg kan jeg jo gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-brud Skrevet 8. mai 2005 #8 Del Skrevet 8. mai 2005 Det er jeg som er "gjest"... glemte å logge meg inn når jeg skrev innlegget KJempeflott om du vil sende meg diktet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 8. mai 2005 #9 Del Skrevet 8. mai 2005 Kunne du sendt det til meg og muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 8. mai 2005 #10 Del Skrevet 8. mai 2005 Kunne du sendt det til meg og muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. mai 2005 #11 Del Skrevet 8. mai 2005 meg og...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 8. mai 2005 #12 Del Skrevet 8. mai 2005 Meg og...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rutti Skrevet 8. mai 2005 #13 Del Skrevet 8. mai 2005 kan jeg å få :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2005 #14 Del Skrevet 8. mai 2005 kan jeg å få :o ....og eg......? *ber pent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 8. mai 2005 #15 Del Skrevet 8. mai 2005 og jeg også...? :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2005 #16 Del Skrevet 8. mai 2005 Henger meg på den... Ble nysgjerrig nå... Likte tittelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 9. mai 2005 #17 Del Skrevet 9. mai 2005 Tusen takk for diktet, til både Lemona og Juli-brud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå