AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Jeg har hatt en katt i 1,5 år. Hun har aldri vært kosete og vil aldri ligge på fanget. Når jeg hentet henne var alle søsknene utadvendt mens hun var redd og gjemte seg. Er dette normalt? Er hun glad i meg? Jeg legger merke til at hun alltid ønsker å være i samme rom som meg og er veldig avhengig av meg tror jeg. Når jeg er på jobb sitter hun i vinduet og venter, og når jeg sover ligger hun alltid i sengen sammen med meg. Om jeg går på do og hun sover, står hun opp og skraper på døren for å være i samme rom. Hun maler sjeldent men maler høyt når jeg koser med henne når hun sover. Jeg er også eneste som får lov å bære henne. Har andre katter som er slik? Anonymkode: aae8f...d02
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #2 Skrevet 23. juli 2019 Hun ønsker tydeligvis selskapet ditt, siden hun vil være i samme rom som deg, venter på deg osv. Du sier at hun aldri har vært kosete, men samtidig at du kan kose med henne når hun sover. Hun har kanskje ikke samme behovet for nærhet som andre katter, men du er tydeligvis "hennes", ut fra det du beskriver. Synes ikke det er så mye å bry seg om, som sagt setter hun tydeligvis pris på deg og liker å være i nærheten av deg. Ikke alle katter er like, jeg har en som okkuperer fanget mitt nesten hver gang jeg setter meg ned og en som det kan gå uker mellom hver gang han vil ligge i fanget mitt. Han er veldig kosete ellers, gnir seg inntil meg, men tar seg altså sjelden tid til å ligge i ro i fanget. Anonymkode: 9bcca...6b4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 Katten vår takler ikke å bli holdt. Hun kan godt kose, men alt skjer på hennes premisser. Hun har vært sånn siden hun var kattunge. Det har bedret seg litt med tiden, men jeg forventer ikke at hun blir som de andre jeg har hatt som jeg har kunnet bære som en baby og håndtere. Anonymkode: 2a493...766
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #4 Skrevet 23. juli 2019 Hun er kanskje redd for hender. Mange kattunger blir håndtert alt for voldsomt av barn og blir redd for hender. Hvis hun i tillegg er en forsiktig type i utgangspunktet så forverrer det. Anonymkode: f2f29...c3a 1
Gjest Alkoholist Skrevet 23. juli 2019 #5 Skrevet 23. juli 2019 Katter er veldig selvstendige dyr og bestemmer selv. Den kommer bort til deg hvis den selv vil. De er forskjellige,noen elsker kos og noen ikke. ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå