Gå til innhold

Spontanabort?? *advarer mot forstyrrende bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke for sarte sjeler, men hva er dette? 

Snapchat-641696321.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Livmorslimhinne...?

Anonymkode: 4869e...0a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, ser ut som livmorslimhinne. 

Anonymkode: c004b...d83

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livmorslimhinne...?

Hva vil det si da? 

Anonymkode: 4a8cf...350

AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd med meg også :) Ikke noe farlig

AnonymBruker
Skrevet

Er det etter fødsel? Det hvite lille nede der minner om et lite foster. Kan det stemme? 

Anonymkode: 78e32...d31

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært/er du gravid da? Hvis ikke vil jeg tro det bare er livmorslimhinne som jo skal ut én gang i mnd. Av og til kommer den ut hel eller i store biter - og kan ligne veldig på dette. 

Anonymkode: 6e5b9...aa2

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar, skal egentlig ha mens nå men har bare smerter og blør ikke, det der er det eneste som har kommet ut, vet ikke om jeg har vært gravid, men har gått og plutselig blitt veldig sensitiv for lukter (jobber på sykehjem og det har ikke akkurat komt så godt med)  og har hatt vondt i brystene, men tenkte det bare var fordi jeg skulle ha mens. De på kk sa jeg kunne ta en graviditetstest fortest mulig for om jeg har vært gravid så vil det fortsatt være hcg hormoner i kroppen, så tenker å være ta en i dag for å være sikker

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Anonym43 skrev:

Takk for svar, skal egentlig ha mens nå men har bare smerter og blør ikke, det der er det eneste som har kommet ut, vet ikke om jeg har vært gravid, men har gått og plutselig blitt veldig sensitiv for lukter (jobber på sykehjem og det har ikke akkurat komt så godt med)  og har hatt vondt i brystene, men tenkte det bare var fordi jeg skulle ha mens. De på kk sa jeg kunne ta en graviditetstest fortest mulig for om jeg har vært gravid så vil det fortsatt være hcg hormoner i kroppen, så tenker å være ta en i dag for å være sikker

Jeg har kun fått slik ved missed abortion i etterkant av kirurgisk abort - men det så ikke slik ut når jeg hadde kjemisk (blødde det ut en uke over forventet mens).

Jeg blødde ut masse før det så sånn ut, det var litt sånn smårieaktig følelse og så kom slimhinnerester ut. Og ingentiing annet. Du hadde nok ikke hatt sånn kun pga graviditet, men om testen viser positiv kan du både være gravid - og ha støtt ut noe. 

Anonymkode: 8a0e1...86c

• 6 måneder senere...
Skrevet

lignet det denne?

Anonymkode: a6094...975

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...