Gå til innhold

Får ikke nok av forloveden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi ble sammen, men det fungerte ikke så bra. Etter noen mnds avbrekk, så er vi tilbake, og vi har sex 2* om dagen, og jeg vil bare ha mer og mer. Da vi nettopp er ferdig, vil jeg bare i gang igjen, selv om det er veldig bra, det vi gjør. Jeg har ørten orgasmer og squirter, men vil bare ha og ha. 

Hvor lenge vil denne fasen vare? Har aldri opplevd noe slikt før. 

Anonymkode: 33177...0bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å gruble. Lev nå.

Anonymkode: 3ebd5...a56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

🆙

Anonymkode: 03659...c3d

Skrevet

Du høres ut som venninna mi🤫 Ei stund siden jeg har treft henne nå, men umettelig på sex. Når jeg ikke klarte mere ville hun fremdeles ha mere, litt hardhendt squirte metoder ble utført, men hun ble jo bare villere. Hun onanerte til og med under et pledd når vi så på film. Filmen fikk vi ikke sett ferdig, fordi bevegelsene under pleddet, pusten og det søte røde ansiktet hennes gjorde meg spinnvill. Det er nok hun som har vedlikeholdt sexen min opp gjennom årene som singel❤️

Gjest fitteslikker
Skrevet

Ærlig talt 
dette synes jeg er sutring. Sutring er forbudt!
Ta med deg gutten din til en erotisk leketøys forretning,å finn en spennende dildo som dere kan leke med. Når han ikke orker mere (å har sovnet) sniker du deg ut på badet med den, og har deg en eller flere ekstra hyrdestunder for deg selv! 
Slutt å sutre – kos deg i stede for. 
(PS: husk nok batterier)    

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...