Gjest Xavia Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 :o :o :o Tok en test for 2 minutter siden. Jeg får opp en klar og tydelig kontrollstrek, og en svakere strek. Det betyr vel bare en ting??? Eller??? Jeg er helt skjelven jeg. Kan sånne tester slå ut feil??? Xavia
Dagoberta Skrevet 8. mai 2005 #2 Skrevet 8. mai 2005 Tror det bare betyr en ting, stort sett Da er det kanskje på sin plass å gratulere? :blomst_opp:
Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 #5 Skrevet 8. mai 2005 Ser ut til at vi brukte like lang tid, jo GRATULERER
monja Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 En strek er som regel sikker uansett styrke. Gratulerer!
Gjest Xavia Skrevet 8. mai 2005 #8 Skrevet 8. mai 2005 Juhuuuu!!! Jeg er så utrolig glad! Nå håper jeg bara at kroppen min ikke ombestemmer seg. Er livredd for at jeg plutselig skal få mensen, og at alt er over....
Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 #9 Skrevet 8. mai 2005 Juhuuuu!!! Jeg er så utrolig glad! Nå håper jeg bara at kroppen min ikke ombestemmer seg. Er livredd for at jeg plutselig skal få mensen, og at alt er over.... Tull og tøys, er du gravid, så er du gravid Sier jeg som testa igjen i går, siden jeg ikke helt kan tro det ennå
Lia Skrevet 9. mai 2005 #12 Skrevet 9. mai 2005 Hipp hurra! Dette gikk jo kjempefort. Masse gratulerer!
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #13 Skrevet 10. mai 2005 Den viser nok positiv ja. Venninnen min hadde det samme. Den måtte skikkelig studeres. Men den var veldig positiv. Så GRATULERER
Gjest Xavia Skrevet 10. mai 2005 #14 Skrevet 10. mai 2005 Tok jo en ny test i dag, og den var skikkelig tydelig. Veldig positiv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå