AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #1 Skrevet 22. juli 2019 Fortell om den flinke, kule, snille, hyggelige eller gode kollegaen din. Hva er det kollegaen din gjør eller sier dom er så bra? Morsomme kommentarer? Hjertlig handlinger, eller annet? Anonymkode: de4fa...d95
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 Tydeligvis ingen som har noen "flinke, kule, snille, hyggelige eller gode" kollegaer her... Anonymkode: 136eb...2a3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #3 Skrevet 26. juli 2019 Eventuelt at ingen fant temaet interessant nok til å debattere det? Anonymkode: f36da...813 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #4 Skrevet 26. juli 2019 Jeg har flere fantastisk kolleger. Egentlig alle. De er snill, varm og viser både meg og andre omsorg. Spesielt én dame jeg jobber tett med. Hun senker roen og stemningen bare ved å være tilstede. Det er vanskelig å sette fingeren på hva hun gjør, men hun fører seg og ter seg på et vis som gjør at hun oser respekt og omsorg. Jeg setter utrolig stor pris på henne. Anonymkode: 0cd38...cab 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #5 Skrevet 26. juli 2019 Eneste kollegaen jeg kunne ha tenkt meg å fortelle om er hun jeg hadde et forhold til for der er det mye juicy med underholdningsverdi langt utenfor medarbeidersamtalesituasjonen. Utover det er kolleger ikke noe jeg finner interessant nok eller inviterer langt nok inn i livet mitt til å skrive langt om på KG. Anonymkode: e39ca...690 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #6 Skrevet 26. juli 2019 Synes ingen av mine kollegaer er noe av interesse, helt greie å jobbe. Er jo det man skal, ikke kompliser arbeidslivet mer enn du må. Tar utrolig mye tid, der styrer jo livet vårt. Derfor vil jeg ha minst mulig med jobb å gjøre etter arbeidstid, da er det jeg som bestemmer. Husk at i arbeidslivet møter mennesker hverandre pga det er ansatt i et firma. De velger ikke hverandre, men ofte så er det noen som finner hverandre og går godt sammen, så har du motpoler: det finner du på alle steder. Men alikevel så går det greit å jobbe sammen, fordi det er bare jobb. Ikke gjør jobben personlig, vi bor i norge. Anonymkode: 9e052...2ec
Sinte-my Skrevet 27. juli 2019 #7 Skrevet 27. juli 2019 Jeg har en kollega som er helt fantastisk! Hun er eldre enn meg, og erfaringsmessig milevis foran meg. Men takler veldig fint å ha meg som avdelingsleder, og er veldig støttende. Hun er varm, omtenksom, og veldig opptatt av å skape et godt miljø på jobb for alle! Jeg er utrolig heldig som har ei så grepa og flott dame sammen med meg 😃 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå