AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #1 Skrevet 22. juli 2019 Unger kan jo gjør dette. En hører jo om episoder hvor de har skjedd litt av hvert, men aldri tenkt på søsken fordi... Jeg husker at mitt første tungekyss var med bestevenninnen min. Tror vi begge var sånn 9 år nede på rommet mitt. Men så fortalte ei venninne at hennes første tungekyss var med broren da hun var 6 og han 9. Kjente bare ett stikk inni meg. Vet ikke om dette er normalt. Jeg føler ikke noe stikk av og tenke på meg og venninnen min. Barbiene våre hadde ofte sex i leken vår eller at de gikk nakne i huset. Så vi har litt sånn sex i hodet der i en periode. Og så var det pause og så ble jeg sex i hode igjen rundt 15 års alderen... Anonymkode: bddc3...b00
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #2 Skrevet 22. juli 2019 Jeg tror det kan være normalt at søsken smugkikker på hverandre i dusjen etc fordi de er nysgjerrige på kroppen, men å gjøre noe fysisk vil jeg påstå ikke er normalt. Kyssing og tafsing er ikke normalt blant søsken, og jeg ville vært skeptisk til enhver person som manglet disse sperrene. Anonymkode: 518b8...703 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 Jeg har vokst opp med to brødre og vil si at det er høyst uvanlig, men det er jo bare min erfaring. Ikke pokker om jeg kikket på dem eller noen sinne merket at de kikket på meg (og vi dusjet sammen og slikt, i privat garderobeanlegg). Mine venninner begynte de å interessere seg for når vi var 16-17 og de var 19-21...... Venninners kropp var litt mer interessant, fordi man vokste så forskjellig og i rykk og napp, samt det var en direkte sammenligning. Og med venninna mi svømte jeg naken med alene i samme basseng, fordi det var litt spennende. 11-års alder kanskje? Noe doktorlek/"kyssing" utenom det var kun i barnehagen. Anonymkode: f1e26...324
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå