AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #1 Skrevet 22. juli 2019 Noen som har erfaring med denne banken. De driver til stadighet og sender meg *lånetilbud*. Så til sakens kjerne kan jeg tjene penger på dette ved og skrive fakturaer pga dette påfører meg voldsomt med merarbeid. Det eneste jeg er ute etter er lettjente penger uten og låne de, og nr 2 og vinne. Anonymkode: 18497...6a8
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 Haha! "Voldsomt med merarbeid"? Hva skulle det liksom være? Å flytte konvolutten med lånetilbudet fra postkassen til papirgjenvinnings-haugen? Anonymkode: 15b18...862 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #4 Skrevet 23. juli 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: Haha! "Voldsomt med merarbeid"? Hva skulle det liksom være? Å flytte konvolutten med lånetilbudet fra postkassen til papirgjenvinnings-haugen? Anonymkode: 15b18...862 Du glemmer at jeg før det: 1 Tømmer postkassa. 2 Sorterer alle brevene. 3 Ser brevet fra de helvetes blodsugerne. 4 Irriterer meg over at jeg får sånt søppel som jeg overhodet er innterresert i. 5 Åpner det, ler høyt. 6 Kaster det i søpla. Har regnet litt på det, og har funnet ut at jeg bruker en 20 min på det, så hvis jeg tar en timelønn på 600,- vil det da si at jeg kan fakturere de 200,- for *administrative tjenester* Håper på raskt svar fordi jeg har fått slike brev en 6 ganger før. Anonymkode: 18497...6a8
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #5 Skrevet 23. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du glemmer at jeg før det: 1 Tømmer postkassa. 2 Sorterer alle brevene. 3 Ser brevet fra de helvetes blodsugerne. 4 Irriterer meg over at jeg får sånt søppel som jeg overhodet er innterresert i. 5 Åpner det, ler høyt. 6 Kaster det i søpla. Har regnet litt på det, og har funnet ut at jeg bruker en 20 min på det, så hvis jeg tar en timelønn på 600,- vil det da si at jeg kan fakturere de 200,- for *administrative tjenester* Håper på raskt svar fordi jeg har fått slike brev en 6 ganger før. Anonymkode: 18497...6a8 Hvorfor bruke tid på å åpne de? 😊 Anonymkode: 3da36...f56
Gullik Skrevet 25. juli 2019 #6 Skrevet 25. juli 2019 Forbasket irriterende å få sånt i posten. Send dem en en epost hvor du viser til GDRP-loven, og krever å få innsyn i hvorfor de sender deg målrettet reklame. Deretter ber du om å bli slettet fra alle deres registre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå