Gjest Exen.. Skrevet 7. mai 2005 #1 Del Skrevet 7. mai 2005 Barna mine er så spente på når den nye lillebroren/-søsteren blir født, og jeg er nesten like spent som dem! Jeg har ikke planer om flere barn selv, så dette er liksom den siste søskenen mine barn får (tror ikke ex og kone ønsker flere...), kjempegøy, og jeg er så glad på deres vegner, fordi de gleder seg sånn! Måtte bare si det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #2 Del Skrevet 7. mai 2005 Dette var et koselig innlegg, og ikke helt slik jeg trodde det ville være ut i fra overskrifta. Så flott at du gleder deg med dem :-D Det synes jeg fortjener en :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Exen... Skrevet 7. mai 2005 #3 Del Skrevet 7. mai 2005 Dette var et koselig innlegg, og ikke helt slik jeg trodde det ville være ut i fra overskrifta. Så flott at du gleder deg med dem :-D Det synes jeg fortjener en :dagensrose: Takk for det Alwa, veldig fint sagt! Men, jeg føler det faktisk sånn at det som gjør mine barn glade, gjør meg glad! Sikkert fordi jeg har et godt forholdt til faren og hans nye kone. Men; jeg gleder meg på deres vegner, og til å se babyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 8. mai 2005 #4 Del Skrevet 8. mai 2005 Helt enig med Alwa!!! Å lese dette gjorde godt på morgenkvisten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. mai 2005 #5 Del Skrevet 8. mai 2005 Helt enig med Alwa!!! Å lese dette gjorde godt på morgenkvisten! Det er jeg jammen enig i også! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mai 2005 #6 Del Skrevet 8. mai 2005 Det er jeg jammen enig i også! :-) Enig jeg og. Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 8. mai 2005 #7 Del Skrevet 8. mai 2005 Så deilig å lese Håper virkelig mamma'n til mine tre stebarn har det på samme måte når den tid kommer! Vi har et fint forhold, så jeg regner egentlig med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. mai 2005 #8 Del Skrevet 8. mai 2005 Hyggelig lesning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. mai 2005 #9 Del Skrevet 8. mai 2005 Så befriende lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Formosiss Skrevet 8. mai 2005 #10 Del Skrevet 8. mai 2005 Så godt å høre! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. mai 2005 #11 Del Skrevet 8. mai 2005 Så herlig med en flott innstilling :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 8. mai 2005 #12 Del Skrevet 8. mai 2005 Härlig inställning! Det är skönt att läsa om folk som faktiskt har ett gott förhållande till sitt ex och nya frun. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #13 Del Skrevet 8. mai 2005 Härlig inställning! Det är skönt att läsa om folk som faktiskt har ett gott förhållande till sitt ex och nya frun. :D Ja, og du er en av de få tydligvis Veldig hyggelig å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 8. mai 2005 #14 Del Skrevet 8. mai 2005 Så fint Vi hadde det på samme måten, da moren til nevøen min fikk barn med sin nye mann! På barselsvisitt kom da ex'en med sønnen (og gave fra seg og sin nye dame) og tanta, og på sengekanten satt mor og far og ny sønn Det var kjempekoselig, og vi har fortsatt like god kontakt. Viktig og flott for barna :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 8. mai 2005 #15 Del Skrevet 8. mai 2005 Herlig å lese! Hadde faktisk ikke trodd det kom til å stå sånn da jeg åpnet, ventet jeg skulle gi en trøsteklem eller noe Så deilig at du gleder deg med dem!! Det fortjener du en :dagensrose: for, og en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mai 2005 #16 Del Skrevet 8. mai 2005 så skjønn du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 8. mai 2005 #17 Del Skrevet 8. mai 2005 Dette var et koselig innlegg, og ikke helt slik jeg trodde det ville være ut i fra overskrifta. Så flott at du gleder deg med dem :-D Det synes jeg fortjener en :dagensrose: Signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clamydia Skrevet 8. mai 2005 #18 Del Skrevet 8. mai 2005 :o Du er fantastisk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #19 Del Skrevet 9. mai 2005 Signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 9. mai 2005 #20 Del Skrevet 9. mai 2005 :blomst_opp: til deg! Morro å lese at det finnes slike positive mennesker som deg. Ikke hverdagslig kost!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå