Gå til innhold

Exens nye kone ligger på "føden"!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Exen..

Barna mine er så spente på når den nye lillebroren/-søsteren blir født, og jeg er nesten like spent som dem! :ler::wink:

Jeg har ikke planer om flere barn selv, så dette er liksom den siste søskenen mine barn får (tror ikke ex og kone ønsker flere...), kjempegøy, og jeg er så glad på deres vegner, fordi de gleder seg sånn! :)

Måtte bare si det..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Dette var et koselig innlegg, og ikke helt slik jeg trodde det ville være ut i fra overskrifta.

Så flott at du gleder deg med dem :-D Det synes jeg fortjener en :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Exen...
Dette var et koselig innlegg, og ikke helt slik jeg trodde det ville være ut i fra overskrifta.

Så flott at du gleder deg med dem  :-D  Det synes jeg fortjener en  :dagensrose:

Takk for det Alwa, veldig fint sagt! :) Men, jeg føler det faktisk sånn at det som gjør mine barn glade, gjør meg glad! Sikkert fordi jeg har et godt forholdt til faren og hans nye kone. Men; jeg gleder meg på deres vegner, og til å se babyen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby
Helt enig med Alwa!!! Å lese dette gjorde godt på morgenkvisten!

Det er jeg jammen enig i også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å lese :)

Håper virkelig mamma'n til mine tre stebarn har det på samme måte når den tid kommer! Vi har et fint forhold, så jeg regner egentlig med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Härlig inställning! Det är skönt att läsa om folk som faktiskt har ett gott förhållande till sitt ex och nya frun.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Härlig inställning! Det är skönt att läsa om folk som faktiskt har ett gott förhållande till sitt ex och nya frun.

:D

Ja, og du er en av de få tydligvis :wink:

Veldig hyggelig å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint :P

Vi hadde det på samme måten, da moren til nevøen min fikk barn med sin nye mann! På barselsvisitt kom da ex'en med sønnen (og gave fra seg og sin nye dame) og tanta, og på sengekanten satt mor og far og ny sønn :wink: Det var kjempekoselig, og vi har fortsatt like god kontakt. Viktig og flott for barna :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å lese! Hadde faktisk ikke trodd det kom til å stå sånn da jeg åpnet, ventet jeg skulle gi en trøsteklem eller noe :wink:

Så deilig at du gleder deg med dem!!

Det fortjener du en :dagensrose: for, og en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at du gleder deg med dem  :-D  Det synes jeg fortjener en  :dagensrose:

Signerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst_opp: til deg! Morro å lese at det finnes slike positive mennesker som deg. Ikke hverdagslig kost!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...