AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #1 Del Skrevet 22. juli 2019 I hvilken fysisk butikk får man kjøpt briller uten styrke? Ser at det er mange nettbutikker som har dem, men har bare sett med styrke i walk-in-butikker. Ønsker å prøve før jeg kjøper. Det må være glass i dem. Noen som vet? Anonymkode: cbf4d...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #2 Del Skrevet 22. juli 2019 Det er da bare å gå inn hos en hvilken som helst optiker, prøve innfatninger og bestille deg de brillene du liker best uten styrke. Anonymkode: bc44d...e8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #3 Del Skrevet 22. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da bare å gå inn hos en hvilken som helst optiker, prøve innfatninger og bestille deg de brillene du liker best uten styrke. Anonymkode: bc44d...e8d De sa at de ikke hadde briller uten styrke 😕 Så tviler på at det er mulig. Anonymkode: cbf4d...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #4 Del Skrevet 22. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De sa at de ikke hadde briller uten styrke 😕 Så tviler på at det er mulig. Anonymkode: cbf4d...94f Selvfølgelig er det mulig å sette inn et glass uten styrke. Vet ikke hvor du har vært, men det høres rart ut at de sier det ikke er mulig. Kjæresten min har minusstyrke på et øye, og normalt syn på det andre. Han fikk tilpassede briller hvor det ene glasset er uten styrke. Gikk på Synsam. Anonymkode: 75134...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #5 Del Skrevet 22. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: I hvilken fysisk butikk får man kjøpt briller uten styrke? Ser at det er mange nettbutikker som har dem, men har bare sett med styrke i walk-in-butikker. Ønsker å prøve før jeg kjøper. Det må være glass i dem. Noen som vet? Anonymkode: cbf4d...94f Du kan gå inn i en hver optikerforetning og kjøpe den brillerammen du ønsker og få satt inn "vindusglass". Altså glass uten styrke. Men som ufrivillig brillebruker, hva skal du med briller når du ikke trenger styrke i glassene? Hjelp meg med å forstå hva du vil med de forhatte brillene du ikke trenger. Anonymkode: d0ccf...865 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #6 Del Skrevet 22. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan gå inn i en hver optikerforetning og kjøpe den brillerammen du ønsker og få satt inn "vindusglass". Altså glass uten styrke. Men som ufrivillig brillebruker, hva skal du med briller når du ikke trenger styrke i glassene? Hjelp meg med å forstå hva du vil med de forhatte brillene du ikke trenger. Anonymkode: d0ccf...865 Jeg er enig. Skulle gitt mye for å legge fra meg brillene for godt. Anonymkode: 76e80...8c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 22. juli 2019 #7 Del Skrevet 22. juli 2019 De har jo det. Alle brillene de har i butikken er uten styrke. Det er jo ikke styrke i dem man prøver på for å velge innfatning. Og det er glass i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 22. juli 2019 #8 Del Skrevet 22. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig. Skulle gitt mye for å legge fra meg brillene for godt. Anonymkode: 76e80...8c0 Kun mennesker som aldri har vært avhengig av briller uansett vær og vind, regn og dugg, i bassenget, under dukkertmaska, og i den verste snøstorm kan komme på å ønske seg briller.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 25. juli 2019 #9 Del Skrevet 25. juli 2019 Jeg har skjønt det er en «mote», men oppriktig synes jeg det er noe teit å gå med noe man ikke trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #10 Del Skrevet 25. juli 2019 Til dere som hater å bruke briller: Bruk linser! Det finnes så mange typer nå så alle burde finne seg linser som passer. Selv har jeg brukt linser i 28 år. Ellers er jeg enig i at det er unødvendig å gå med briller når man ikke trenger det, - selv om det er mote. Anonymkode: 4f927...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #11 Del Skrevet 25. juli 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til dere som hater å bruke briller: Bruk linser! Det finnes så mange typer nå så alle burde finne seg linser som passer. Selv har jeg brukt linser i 28 år. Ellers er jeg enig i at det er unødvendig å gå med briller når man ikke trenger det, - selv om det er mote. Anonymkode: 4f927...1e2 Det finnes dessverre ikke linser som korrigerer mine synsfeil. Anonymkode: cd268...8d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #12 Del Skrevet 27. juli 2019 På 22.7.2019 den 20.32, applestories skrev: Kun mennesker som aldri har vært avhengig av briller uansett vær og vind, regn og dugg, i bassenget, under dukkertmaska, og i den verste snøstorm kan komme på å ønske seg briller.. Ha,ha, litt problemer er det jo, men jeg er et brillemenneske Har flere forskjellige briller å velge i, alt etter antrekk og humør. Ser på det som et kult tilbehør, og har aldri vurdert linser. Anonymkode: 9de07...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå