Laina Skrevet 7. mai 2005 #1 Skrevet 7. mai 2005 Jeg har rett og slett ikke ord som strekker til... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276432
Gjest Formosiss Skrevet 7. mai 2005 #2 Skrevet 7. mai 2005 Da har man virkelig nådd bunnen av lavmål. Fysj og føy.
Pinocchio Skrevet 7. mai 2005 #3 Skrevet 7. mai 2005 Kanskje litt sprøtt av henne å ikke sjekke hunden nærmere når hun mottar sånne meldinger. Hun ventet til hun så blod. Da hadde godsakene gjort sitt og alt var for sent. Men jeg skal ikke dømme henne for å være utenksom. Jeg skal ha sympati med henne. Derimot: Jeg leste litt om straffen hans.. Jeg er lei straffedebatter nå. Men er det rart vi får dem?
Cherie Skrevet 8. mai 2005 #5 Skrevet 8. mai 2005 For de som ser på animal planets animal cops ( o.l) er dette fenomenet slett ikke nytt. Der blir hunder sparket og lignende for at mennene skal være snille og ikke legge en hånd på kona når de klikker i raseri. Nei, slå da heller meg sier nå jeg. Så en sak de noen pga sjalus i heiv ei katt ute vinduet. Sisyuasjonene de kommer borti er jo rett ut grusomme mange ganger. Folk som flytter og ikke tar med dyre osv ... Vet ikke hvor ille det er i norge, men vil tro politiet og syrebeskyttelsen kan fortelle både ett og annet ....
Laina Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2005 Kanskje litt sprøtt av henne å ikke sjekke hunden nærmere når hun mottar sånne meldinger. Hun ventet til hun så blod. Da hadde godsakene gjort sitt og alt var for sent. Men jeg skal ikke dømme henne for å være utenksom. Jeg skal ha sympati med henne. Derimot: Jeg leste litt om straffen hans.. Jeg er lei straffedebatter nå. Men er det rart vi får dem? Det med hunden skjedde så sent at de ikke rakk å ta det med i rettsaken. Håper inderlig det blir en ny rettsak om det tilfellet, og at han får en dom som svir.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 Jeg hadde kommet til å drept han om han hadde gjort hunden min noe, og det er noe jeg faktisk mener...
Gjest seroxata Skrevet 8. mai 2005 #8 Skrevet 8. mai 2005 :o Hadde noen rørt mitt dyr på den måten, så hadde de virkelig ikke sett annet enn hvite vegger foran seg i laaaaaaang, laang tid!!
Ciara Skrevet 9. mai 2005 #9 Skrevet 9. mai 2005 Stakkars, stakkars hund :( Mannen er jo syk, og jeg burde jo egentlig klare å synes synd på ham også.... men det er vanskelig :-x
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #10 Skrevet 9. mai 2005 :evil: Er det faen meg mulig å synke lavere?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå