Gå til innhold

Gaaaaaaaaaarg...bobiler! 🤮

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Overalt jeg skal i sommer havner jeg i bobilkø. Fy flate for noe møkk! De kjører nødig litt over halvparten av fartsgrensen og har kilometervis med køer bak seg. Hvis én av disse tullingene innser sine begrensinger og slipper forbi køen, er det ti minutter til tilsvarende. Og på smal vei...herreminhatt så mye uvettig kjøring på feil side av veien, fullstendig fravær av ryggeferdigheter, og i hvert fall ingen som stopper i tide. Gurimalla!!

Anonymkode: 0a2a7...9cd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Javel....

Anonymkode: 7e64a...433

Takk for bidraget ditt du, tilførte virkelig mye til tråden. 

Jeg er helt enig med TS, fryktelig irriterende! Også skal de alltid på død og liv kjøre på de aller smaleste veiene 🙈

Anonymkode: 2f2fe...067

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins alltid noe å klage på. Ønsker meg bobil til neste sommer. Må jo være helt ideelt å feriere i 🙂

Slutt å syt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har ikke bobil, men campingvogn, å jeg elsker campinglivet 👍

CA36A460-A1A8-488C-A404-14C07B93565D.jpeg

Anonymkode: db49f...58d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til og med på den smale og svært bratte veien over fjellet mellom Røldal og Suldal presser bobilene seg fram. Enda det er satt opp advarselskilt om at veien ikke er egnet for bobil. Det vare bare flaks at vi hadde en møteplass på siden vår. Rygge ned de bratte fjellskråningene, liksom, tror ikke det!

Anonymkode: f4078...6e8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke legger disse turistene igjen noen penger heller...

Anonymkode: 2f2fe...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med min Audi RS7 er jeg helt enig med deg.. Spesielt når det kun er et felt på veien..😂

Anonymkode: 09122...472

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Glad jeg ikke er pingle bak rattet når jeg kjører bobilen til svigers. Har ingen problemer med å kjøre den som om det var en vanlig bil. Skjønner ikke hva det er med alle pinglene der ute. 

Anonymkode: 650fa...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glad jeg ikke er pingle bak rattet når jeg kjører bobilen til svigers. Har ingen problemer med å kjøre den som om det var en vanlig bil. Skjønner ikke hva det er med alle pinglene der ute. 

Fordi at på denne tiden er det mest utenlandske (mest tyske), de har veldig god tid å skal se på naturen.  " Aaahh  so wunderchönes landschaft Helga "   Tyskere har et veldig velregulert og ryddig land hjemme. Det virker som når de kommer utenlands, senker de skuldrene og slapper av. Da har de plutselig "fri", og kan gjøre som de vil. Stopper hvor det passer dem, søpler og roter. Da er det ikke så nøye med "ordnung muss sein" lenger.

Anonymkode: 6f267...920

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke alle som er pingler vel 🤪

5B3FA981-D823-448F-BE32-4122439DBEF4.png

Anonymkode: db49f...58d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Barsk du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...