Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God dag, er bekymret. Kjenner press i underlivet når jeg går og sitter! 37 uker i dag. Er det vanlig? Kjennes ut som en slags menssmerte og som noe kommer ut, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare

Anonymkode: d8552...b46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

God dag, er bekymret. Kjenner press i underlivet når jeg går og sitter! 37 uker i dag. Er det vanlig? Kjennes ut som en slags menssmerte og som noe kommer ut, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare

Du vet at det heter nedpress, så da vet du kanskje at det er vanlig også? Det er helt normalt mot slutten av svangerskapet. Det kan betyr at babyen kommer snart, men det kan også pågå i ukesvis. 

Anonymkode: eb083...2dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eg hadde mykje nedpress ei veka før baby kom.

Anonymkode: 7ec87...140

Skrevet

Kan det kjennes ut som strikkepinner? For det begynte i uke 36 hos meg og gjør jæææææ vondt. Det beskrives som strikkepinnefølelse i underlivet. Visst vanlig for flergangsfødende. Og sorry, men blir bare vondere og vondere... 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, cinderella_h skrev:

Kan det kjennes ut som strikkepinner? For det begynte i uke 36 hos meg og gjør jæææææ vondt. Det beskrives som strikkepinnefølelse i underlivet. Visst vanlig for flergangsfødende. Og sorry, men blir bare vondere og vondere... 

Vet ikke, det har roet seg ned:) men kan det komme tilbake?

Skrevet

Veldig vanlig å ha nedpress følelse i ukene før fødsel, det kan gi seg i perioder for å så komme tilbake igjen 🙂 Er nok ikke noe å bekymre seg for i alle fall 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det fra pluss strikkepinne følelse nedentil fra uke 36 til jeg fødte i uke 42. Helt vanlig og ufarlig, men veldig ubehagelig. 

Anonymkode: 5a749...1ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...