Gå til innhold

Hva skjer i kveld a, damer?

Anbefalte innlegg

Gjest Feit på grændiss
Skrevet

Jeg sitter som vanlig med frossenpizaen min. Grandiss har jo tross alt fått 2 nye varianter nå. De skal prøves i kveld ;).

Ellers blir det vel IRC som seg hør og bør på en lørdags kveld. Hva med dere?

Gjest Anonymous
Skrevet

Oj!!! Var klokka virkelig blitt såååå mye? Det hadde jeg ikke trodd gitt. *gjeeeesp*

Tror jeg må skynde meg hjem og legge meg jeg.

Gjest manic
Skrevet

Jeg og noen til skal en tur på blå :)

Blir sikkert gøy.

Gjest Feit på grændiss
Skrevet
Jeg og noen til skal en tur på blå :)

Blir sikkert gøy.

Burde vel ha tatt meg en tur jeg også, men noe sier meg at jeg ikke gidder å reise meg opp for å gå dit. Taxi er uaktelt, det ser du vel kanskje ;).

Gjest seroxata
Skrevet

jeg sitter hjemme i kveld, utrolig nok :o men var ute i går, og uten penger er det ikke mye moro på byen...

Skrevet

Så hvordan smakte de nye grandis-variantene da?

Jeg kom akkurat hjem etter en veldig koselig jente-middag, og tenkte å finne loppekassa.

Gjest Feit på grændiss
Skrevet
Så hvordan smakte de nye grandis-variantene da?

Nei...ingen ting slår originalen. Tross alt det som er grændiss ;).

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg sitter som vanlig med frossenpizaen min.  

Du vet at pizzaen blir som regel mye bedre når du steker den i 10-15 minutter i stekovnen :wink:

Ække no rart du er så......godt polstra som du er om du sitter å døtter frossenpizza ned halsen, for det er unektelig tøft på fordøyelsessystemet :P

Skrevet

*kremt* Bare en kommentar til avataren din... Det er ikke så vanlig med nakenbilder. Det har du vel kanskje lagt merke til?? :roll:

Gjest seroxata
Skrevet

Du vet at pizzaen blir som regel mye bedre når du steker den i 10-15 minutter i stekovnen :wink:

Ække no rart du er så......godt polstra som du er om du sitter å døtter frossenpizza ned halsen, for det er unektelig tøft på fordøyelsessystemet :P

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Gjesta
Skrevet

I går tenker du vel på da. Jo, da var jeg på Ramp , en slags pub.. fordi venninna mi bor i nærheten. Endel artige folk der. Var hjemme ganske tidlig for jeg skal på jobb i dag.

Er det den pizzaen med pølse du tenker på? I såfall hvordan smakte den? Noen tips til valget? Hilsen fra foxy.....

Gjest lurven
Skrevet
jeg sitter hjemme i kveld' date=' utrolig nok :o men var ute i går, og uten penger er det ikke mye moro på byen...[/quote']

jeg var ute i går

uten å bruke penger

og jeg hadde det faktisk gøy :)

så det er mulig

Gjest Feit på grændiss
Skrevet

Er det den pizzaen med pølse du tenker på? I såfall hvordan smakte den? Noen tips til valget?  Hilsen fra foxy.....

Nei man kan egentlig tenke seg til hvordan det smaker ;). Grandiss med pølse, smaker grandiss med pølse.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hadde filmkveld med venner igår, og det skal jeg idag også. :)

Gjest seroxata
Skrevet

jeg var ute i går

uten å bruke penger

og jeg hadde det faktisk gøy :)

så det er mulig

hehe, slettes ikke dårlig:D

jeg hadde det faktisk gøy på fredagen uten penger, men det var vel fordi kameraten min spanderte litt, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...